![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 44
![]() |
![]() Mat på data!Siden eg jobber som yrkesfaglærer restaurant og matfag, tenkte eg og komme med eit tips!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!!
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat PÅ Data!!!Det er en del som bruker det programmet her inne, og det virker som det er bra ja. Selv hadde jeg problemer med å finne ut av det første gangen jeg prøvde, og holder meg derfor til Fitday. Fordelen med det er at det er online og trenger ikke lastes ned. Da får tak i det uansett hvilken PC jeg bruker.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat PÅ Data!!!Jeg bruker mat på data for å regne på grønnsakene jeg får i meg, men det er noen matvarer det er feil karboinnhold på.. Husker ikke hvilke.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat på data!Jeg sluttet å bruke det siden det var en del som var feil karbeinnhold på. Syns det var for knotete og for dårlig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ang mat på data | Lindabtn | Ketolysekuren | 1 | 24-09-07 16:14 |
Mat på Data - Trenger litt hjelp | Babalotta | Ketolysekuren | 5 | 02-09-07 22:11 |
Vedr. matportalen - mat på data | Tittentei | Ketolysekuren | 4 | 22-08-07 20:13 |
Om mat og helse (ikke bladet!) | Huldr | Fysisk og mental helse | 1 | 17-03-06 10:10 |
Usikre helseeffekter av økologisk mat | mofe | Nyheter / media | 1 | 06-02-06 01:19 |