Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 45
![]() ![]() |
Mat på Data - Trenger litt hjelpHvordan legger dere inn ting som lages utfra oppskrifter her inne eller fra boka? Som pizzabunnen, fiberrik, pannekakene osv? Finner ikke engang orginale fiberrik der inne. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() |
Sv: Mat på Data - Trenger litt hjelp.Fiberrik-brød finner du som "Klibrød, med hvetekli". Det er ikke noe problem å legge inn egne oppskrifter slik som sauser eller bakst. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Mat på Data - Trenger litt hjelp.Tusen takk! Både skjønte og fikk det til!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Mat på Data - Trenger litt hjelp.Okei, plutselig forsto jeg, må altså legge inn maten først under registrere rett, og så kan man legge det inn i ukemenyen. Tror dette kommer til å ta aaalt for mye av tiden min om jeg skal få det til siden jeg så og si aldri spiser det samme. Tilbake til å telle karber på gamlemåten og føre opp på mobilen tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() |
Sv: Mat på Data - Trenger litt hjelp.Jeg liker ikke så godt den funksjonen hvor du kan sette sammen ulike måltider til dagsmeny eller ukemeny, synes den er tungvindt å bruke. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 55
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat på Data - Trenger litt hjelp.
Sånn gjør jeg det også! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg skal ha ferie fra alt men trenger litt input og tips ... | Starry Eyes | Ketolysekuren | 17 | 31-08-07 20:25 |
Siden boka kommer til uka, trenger jeg litt hjelp ... | lillekine | Ketolysekuren | 4 | 21-07-07 10:47 |
Noen med isjaslignende smerter? Trenger litt input | mofe | Fysisk og mental helse | 16 | 02-06-07 20:40 |