Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forvirret om ketostix, proteiner og søtstoff etter å ha lest bokaBoka kommer jo med instrukser for hvordan man kan komme seg på lille utslag på stixen dersom den bare er lyserosa hele tiden. Hvis fargen ikke har noe som helst å si, hvorfor står det det da???? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå har jeg lest mer i boka, og er mer forvirret enn noen sinne.Vet ikke helt hvor mye jeg har tid til akkurat nå, men vil i hvert fall svare når det gjelder søtstoffene. Det er klart at det er aller best å holde seg helt borte fra søtstoffer, men allikevel er det stor forskjell på hvor skadelige/sunne de forskjellige er. Derfor har noen av lavkarbo-guruene hvis vi kan kalle dem det listet opp de som vil forstyrre minst som lovlige, men jeg tror ikke de sier at det er noen fordel å innta dem akkurat.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
![]() |
Sv: Nå har jeg lest mer i boka, og er mer forvirret enn noen sinne.Men hva med dette stix greia som står i boka?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Alder: 53
![]() |
Sv: Nå har jeg lest mer i boka, og er mer forvirret enn noen sinne.Jeg har også lagt merke til det med stixene, det er litt doble beskjeder ute å går. Synes vel at det gjelder for en del andre områder på ketolysekuren også. Blir nesten mer forvirret jo mer jeg leser boken og på forumet |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Sv: Nå har jeg lest mer i boka, og er mer forvirret enn noen sinne.Jeg leste først boka, men hadde ikke kjøpt den selv så jeg husket det jeg husket liksom. Så spurte jeg meg frem til det jeg lurte på her inne. Det funket bra. Jeg har forstått hva jeg har gjordt feil og nå rettet det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå har jeg lest mer i boka, og er mer forvirret enn noen sinne.Når det gjelder dette med stix lønner deg seg også å lese det som står på www.ketolyse.no. Der står alt det som står under Alt du har ønsket å vite om ketose . På forsiden av www.ketolyse.no står det under FAQ også:
Ketose/ketogent kosthold er ingen eksakt vitenskap. Det er INGEN tvil om at du godt kan være i ketose uten å ha utslag på stix og at du ER i ketose uansett om den er rosa eller lilla. Fargen betyr svært lite da det er mange feilindikasjoner. Bl.a. på fett i maten og på alkohol som er dehydrerende og stort utslag. Det er fysisk bevist at nesten alle som spiser under 30-40 karber til dagen ER i ketose. Men at noen få må ned i 15 for å komme i ketose. Dette har Torkil bekreftet og klargjort gang på gang her inne. Nok om ketose.
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile Sist redigert av Nille : 13-09-07 kl 09:19. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Sv: Nå har jeg lest mer i boka, og er mer forvirret enn noen sinne.Takk for det Nille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ubekreftet Medlem
Alder: 57
![]() |
Sv: Nå har jeg lest mer i boka, og er mer forvirret enn noen sinneJeg har no vært med på en "nille" uke og i tillegg kuttet ut meieriprod og nøtter. Gikk ned 1 kg på 5 dager.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldemann-lav karbo-Fedon....er visst lett blanding no
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor bruke proteinpulver? | mofe | Kosttilskudd | 93 | 09-08-07 17:04 |
Proteiner - forvirret | burberry | Lavkarbo generelt | 5 | 30-01-06 12:46 |
Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? | Nille | Trening | 33 | 21-10-05 12:01 |