Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Arendal

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-09-07, 20:00   #1
leeha
Medlem

Medlem siden: Jul 2005
Alder: 57
leeha er ny på veien

Arendal

hei jeg bare lurte på om det var flere her fra Arendal, kanskje vi kan holde hverandre i ørene (gudene skal vite at jeg kan trenge det)

leeha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 20:48   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Arendal

Jeg bor i Arendal i hvert fall!

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 20:50   #3
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Mr. Ketolyse himself bor jo i Arendal!!
Også har dere visstnok ketolyse- restaurant og bar der nede... Heldiggriser!!!

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 20:53   #4
leeha
Medlem

leeha er ny på veien

vi har ikke det nå lenger så vidt jeg vet. madam reiersen hadde tidligere ketolyse meny der antall karber var oppgitt, men ikke sist jeg var der. men vi er jo heldige alikevel vi bor jo i nordens venedig.

Gammel 16-09-07, 20:57   #5
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Og så har vi i tillegg til Torkil, både Bjørn Johan Øverbye og en avdeling av Lindbergklinikken her. Så vi har gode muligheter til å få spesialisthjelp når det gjelder kostholdsrelaterte plager og/eller å gå over til lavkarbo her i byen.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 20:58   #6
leeha
Medlem

leeha er ny på veien

kanskje vi kan prøve å få til et arendalstreff.
jeg har jo lest om oslo treff og bergenstreff, det hadde vært kult å få til ett her

Gammel 16-09-07, 20:58   #7
leeha
Medlem

leeha er ny på veien

har vi lindbergklinikk ? hvor da ? det visste ikke jeg

Gammel 20-09-07, 19:41   #8
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

På Tromøya et sted. Husker ikke helt hvor. Hadde vært bra med et Arendalstreff ja, hvis vi er en iten gjeng her.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo turmat? raptor Spørsmål om matvarer og oppskrifter 27 18-01-10 15:00
Lindbergs avtale med Sats Nille Trening 7 14-08-04 13:26

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.