Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Lavkarbo turmat?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-05-06, 08:25   #1
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Lavkarbo turmat?

Så hva har dere med i sekken når dere skal på tur med ungene, svigermor og bikkja? Jeg har en atkinsbar i lomma, jeg. Kjedelig!

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 01-05-06, 09:11   #2
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo turmat?

Macademianøtter eller mandler og så 85% Lindt sjokolade og en flaske med vann

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-06, 09:48   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo turmat?

Nøtter, boks med salat etc, kaldt kjøtt/grillkylling... Nøttemuffins kanskje? Ketolysepølser i termos med kokende vann hadde jo vært greit, men de pølsene får jeg ikke tak i. :sur:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-05-06, 10:17   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo turmat?

babybel-oster, fiberrik, salat, kokt egg, prinsessebrød masse vann, atkinsbarer, (endulge med kjeks er jo et godt kviklunsj alternativ viss du ikke er på induksjon)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 00:09   #5
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo turmat?

Salat...

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 08:50   #6
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo turmat?

"omelettpizza" i passe stykker og tykke havrepannekaker går også fint. En god urtete på termosen.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 02-05-06, 09:02   #7
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo turmat?

Albertinevaffler.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-05-06, 15:51   #8
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo turmat?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Nøtter, boks med salat etc, kaldt kjøtt/grillkylling... Nøttemuffins kanskje? Ketolysepølser i termos med kokende vann hadde jo vært greit, men de pølsene får jeg ikke tak i. :sur:

HVOR får man tak i de pølsene da?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 28-05-06, 16:55   #9
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo turmat?

Du kan sjekke i lokale slakterbutikker om de selger lavkarbopølser der. Her i Stavanger er det i allefall en som gjør det.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-05-06, 19:09   #10
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo turmat?

måtte i så fall være Utra eller Ica maxi kanskje??

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 28-05-06, 20:58   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo turmat?

Ketolysepølsene er utviklet av slakteren hos Meny Stoa.

Her er forhandler liste:

Opprinnelig lagt inn av www.ketolyse.no

Arendal

Harald Slakter:
Produkter: Forskjellige Ketolysepølser med max 0,2 gram karbohydrat pr 100 gram
Adresse: Maxis Senter, Vesterveien 44, Telefon 37 02 34 60

Madam Reiersen Restaurant
Produkter : Har egen Ketolysemeny med passende mat og drikke til personer som følger ketolysekuren.
Adresse: Tyholmen Arendal. Telefon: 37 02 19 00


ALLE MENYBUTIKKENE I AUST- OG VESTAGER

Senest 1/5 2005 vil alle menybutikkene ha følgende produkter tillgjengelig :
Forskjellige ketolysepølser etter sesong. Max 0,2 gram karbohydrat pr 100 gram,
samt andre relevante produkter og drikkevarer.

Reiser du langt for å handle, kan det være en fordel å ringe butikken på forhånd å be butikkpersonalet legge av de varerne du ønsker å kjøpe!

Meny Arena
Adresse:Vesterveien 4 4836 Arendal.

Meny Stoa - Arendal
Adresse: Åsbiveien 2, Stoa Arendal. Telefon: 37 00 05 00

Meny Krøgenes - Arendal
Adresse: Tromøyveien 1, Telefon: 37 06 20 00
Meny Grimstad - Grimstad
Adresse:Bark Silasvei, Telefon: 37 25 27 70
Meny (Saltrød Mat A/S)
Adresse: Blautmyra, Telefon: 37 06 09 30
Meny Sørlandssenteret - Kristiansand S
Barstølveien 33 telefon ; 38 12 93 50

Meny Grim - Kristiansand
Grimtorvet 2 telefon: 38 17 96 50

Meny Vågsbygd - Kristiansand
Sagmyra 7 Telefon; 38 00 10 10

Meny Albert - Kristiansand
Olav Trygvasonsvei 2 Telefon ; 38 10 44 00

Frittstående forhandlere

NICO mat
Nessgata 22, 4480 Kvinesdal . Telefon 38350120

Lager egne lavkarbohydratpølser, KH mengden er ukjentt og de er ikke merket med godkjenning fra ketolyse AS.

I tillegg får du forskjellige typer lavkarbo pølser hos Slakter A. Idsøe i Stavanger. De sender også til andre deler av landet. Jeg har smakt 3 forskjellige varianter, bl.a. en av kylling. De er knallgode !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-08-06, 16:43   #12
Quippini
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Hurdal
Alder: 58
Innlegg: 43
Quippini er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo turmat?

Men når ungene, svigermor og bikkja ikke skal være med, og turen varer en ukes tid - hva putter dere i sekken da??
Uten tilgang til kjøling og med vekten du skal bære på å ta hensyn til - og dagsetapper på 7-10 timer og det energibehovet det medfører.

Blitt hekta på "toppsamling" og sliter litt med å finne riktig/praktisk mat å ha med på fjelltur

__________________
quippini

BMI opp mot 23 -
her må det skjerping til!
Quippini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - og skjeler litt til blodtype... Svar med sitat
Gammel 26-08-06, 18:51   #13
olehagen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 70
Innlegg: 10
olehagen er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo turmat?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Albertinevaffler.

Hvor finner jeg oppskrift på Albertinevaffler ? Høres fristende ut !

olehagen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-06, 20:21   #14
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo turmat?

På oppskriftsforumet her inne.. Eller så har jeg en modifisert oppskrift inne i dagboka mi et sted..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-08-06, 01:34   #15
olehagen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 70
Innlegg: 10
olehagen er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Lavkarbo turmat?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

På oppskriftsforumet her inne.. Eller så har jeg en modifisert oppskrift inne i dagboka mi et sted..

Takk. I dag storkoste vi oss med vafler, godt smør og rømme.

olehagen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 19:22   #16
auroraborealis
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 54
Innlegg: 87
auroraborealis er ny på veien

Sv: Lavkarbo turmat?

Hmmm, tro om Harald Slakter sender til andre deler av landet??...

__________________
auroraborealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 20:02   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo turmat?

Yoplait 0,1 med lindberg müsli...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 22:58   #18
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo turmat?

Opprinnelig lagt inn av Nille

Ketolysepølsene er utviklet av slakteren hos Meny Stoa.

Her er forhandler liste:

[size=1]

I tillegg får du forskjellige typer lavkarbo pølser hos Slakter A. Idsøe i Stavanger. De sender også til andre deler av landet. Jeg har smakt 3 forskjellige varianter, bl.a. en av kylling. De er knallgode !

Hvor mye koster frakt og sånn på disse da tro?Og hvor godt holder de seg i posten...?

Jeg bor i Bergen..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 23:01   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo turmat?

Tror bare du må ringe dem jeg... Vet ikke hva det koster.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-09-06, 23:29   #20
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo turmat?

Eggesalat

Oppskriften finner du her inne...bare søk...

Nammenam!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-06, 17:17   #21
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo turmat?

Opprinnelig lagt inn av Quippini

Men når ungene, svigermor og bikkja ikke skal være med, og turen varer en ukes tid - hva putter dere i sekken da??
Uten tilgang til kjøling og med vekten du skal bære på å ta hensyn til - og dagsetapper på 7-10 timer og det energibehovet det medfører.

Blitt hekta på "toppsamling" og sliter litt med å finne riktig/praktisk mat å ha med på fjelltur


I det siste har jeg begynt med mye karbohydrater dagen før og så strengt lavkarbokosthold. Dette har gitt meg utrolig mye energi og jeg har blitt betraktelig sprekere. Det jeg ikke vet er hvor mange dager denne oppkarbingsdagen holder. vil tippe to dager.
Det du kan gjøre er å spise mye karbohydrater dagen før du skal begynne å gå og så kjøre strengt lavkarbo hele dagen mens du går og så avslutte med høykarbo hver kveld, som foreksempel müsli i vann.
Forslag til lavkarbomat er kokt egg, makrell i tomat, tunfisk i olje eller osteterninger. Men la ikke meg bestemme hva du skal ta med men ta heller med det du liker. Husk å spise før du blir sulten eller utmattet. Lykke til og god tur.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 11-09-06, 13:21   #22
Quippini
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Hurdal
Alder: 58
Innlegg: 43
Quippini er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo turmat?

Oppkarbing og høykarbo er ikke aktuellt, problemet er ikke mangel på energi, men holdbarheten og vekten/volum - jeg spiser unektelig MER når jeg er på tur enn ellers
Brokkoli og kyllingfileter er ikke morsomme etter 3-4 dager i sekken i sommervarme (les: uspiselig), og hermetikk er blytungt, sekken veide veldig nær 30kg sist jeg var på tur.
I matposen var det da: Kyllingfileter, laksefileter, blomkål, brokkoli, tunfisk i olje, linfrøolje, udo's, proteinpulver, fiberrik, tubeoster, hardkokte egg, Atkins frokostblanding og bars, makrell i tomat og hermetisk skinke.
(sikkert noe jeg har glemt) Dertil hadde jeg rosiner og søte havre kjeks som jeg ikke trengte, men som var med i tilfelle jeg skulle gå helt "tom"
Blytungt, og en del av det ble dårlig før jeg fikk spist det opp...
Har prøvd å tørke kjøtt, kylling og grønnsaker selv, men er ikke helt fornøyd med resultatet.

__________________
quippini

BMI opp mot 23 -
her må det skjerping til!
Quippini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - og skjeler litt til blodtype... Svar med sitat
Gammel 13-09-06, 04:16   #23
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo turmat?

Er enig i at hermetikk kan være tungt. Men den er like god etter en uke i sekken. Makrell i tomat syns jeg er perfekt for den inneholder både proteiner og grønnsaker i form av tomatsaus. Du trenger ikke boksåpner til den heller. Jeg hadde med bønner på boks på min tre dagers sykkeltur men det var ingen suksess. ble veldig fort lei de og så var de blytunge. Makrell i tomat veier mye mindre.
Jeg opplevde at jeg spiste veldig lite på min tur. sikkert fordi jeg kjørte hardt.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 02:42   #24
hans
Nytt Medlem
 
hans sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 4
hans er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo turmat?

Porsjonsposer med proteinmel 80-20 kasein/myse og nøttemiks som fettkilde. Veier niks i sekken og alt du trenger er bekkevann i tillegg. Kjedelig? Ja, hvis turmaten er viktig som en del av kosen med å dra ut i naturen. Tar med fiskestang og håper på litt variasjon på den måten. Passer til 1-3 dagers turer der en skal bevege seg mye. Husk salt og vitaminer

__________________
------------------------------------------
23.okt.2007: 144,5 kg
- 23.jan.2007: 124,3 kg
01.nov.2009: 102,5 kg/73 kg muskelmasse
Mål: 92,5 kg/15%kroppsfett/75kg muskelmasse
hans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Lavkarbo=vekttap. Lav GI=vedlikehold. Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 19:31   #25
norjord
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordland
Innlegg: 1
norjord er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo turmat?

Hei. Jeg bruker snaksposer med tørrfisk. Tar ikke mye plass og er lett i vekt. Mvh Linda

norjord er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, lav GI Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening og lavkarbo... Tidligere bruker Trening 35 25-03-07 20:40
Lavkarbo meny hos Fridays Miroslav Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 01-03-06 19:45
graviditet og Lavkarbo Lynx Lynx Lavkarbo generelt 16 28-10-05 15:25
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? Helene Lavkarbo generelt 17 25-10-05 22:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no