Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hadde dere hodepine i starten av ketolysekuren?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-09-07, 22:35   #1
Lollypop!
Seniormedlem

Lollypop! sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Hadde dere hodepine i starten av ketolysekuren?

Jeg har hatt en del mer hodepine enn vanlig, så jeg lurer på om det kan ha sammenheng...

Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:37   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hadde dere hodepine i starten av ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Jeg har hatt en del mer hodepine enn vanlig, så jeg lurer på om det kan ha sammenheng...

SØK OG LES!!!!

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:37   #3
linnipinni
Juniormedlem

linnipinni sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alder: 36
linnipinni har en fantastisk aura rundt seglinnipinni har en fantastisk aura rundt seg

Jeg er på min dag 2 og har hodepine både i dag og i går..

linnipinni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:55   #4
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Lollypop: nå må jeg si ifra til deg. Det har gått inflasjon i trådstartene dine.

Jeg forstår at du er ivrig etter å få vite mest mulig på kortest mulig tid. Og gjerne mest mulig korrekt informasjon på kortest mulig tid også. Men gi deg selv mere tid.

Og, kanskje det viktigste jeg vil si til deg: Lær deg å oppsøke informasjonen selv. Det er så vanvittig mye informasjon på dette forumet. Og andre steder. I bøker. Når man har lest nok informasjon, utvikles det kunnskap. Og denne kunnskapen kan du integrere til å gjelder DIN kropp. For alle kropper er forskjellige. Og reagerer ulikt.

Hvordan kunne du ha funnet ut om andre har hatt hodepine på ketolyse? Du kunne ha gått på avansert søk, valgt å søke i trådtitler, og tastet inn "hodepine" og "ketose" eller "ketolyse".

Til slutt: gi deg selv tid.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 23:05   #5
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg vil bare understreke - så det ikke er rom for misforståelse - at for meg, Lollypop, så har du en like stor rett til å være medlem av dette forumet, som meg. Selv om jeg har vært her lengre, har jeg ingen større rett enn deg, til å være her.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 23:30   #6
Lollypop!
Seniormedlem

Lollypop! sin avatar

Hvor: Trondheim
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Jaja. Skal bli flinkere til søkinga. Men det står så mye annet i trådene enn hva overskriften spør etter og så ender jeg opp med tre til spørsmål enn jeg hadde før jeg søkte. Det er jo ikke det at jeg ikke har søkt og lest om hodepine og ketose før jeg spurte. Men begge de er store tema i maaaaange varianter...

Men jeg skal "gi det tid" og slutte å skrive så mye.

Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 09:06   #7
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Hva med at du lager en liten samletråd neste gang?
Hvis du fortsetter å ha så mange spørsmål, prøv å samle dem og og still flere i en tråd?

For nå begynner det å bli litt sånn "ser ikke skogen for bare trær" her på dette forumet, og jeg begynner å bli litt huggærn...

Og ikke minst: Jada, hadde hodepine så det holdt. Ikke glem å drikke masse vann, men du må nok ty til Paracet en gang i blant også.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:17   #8
Jippi
Juniormedlem

Alder: 48
Jippi er på en erverdig vei

Jeg har hatt litt vondt i hodet den ene dagen bare, men har hørt at flere kn få hodepine, ganske kraftig også

Jippi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:20   #9
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Nei, jeg hadde ikke hodepine når neg startet med ketolyse, og har heller ikke fått det når jeg har gått ut av ketose også inn igjen.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:33   #10
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Og for meg, så er hodepine det sikreste tegnet på at jeg er på vei inn i ketose igjen

Varer gjerne i ett par dager, hvis jeg er flink og holder meg til ketosekost. Første gangen jeg prøvde meg på ketose, så gikk jeg med konstant hodepine i flere mnd, for jeg var ikke konsekvent nok med kosten og gikk ut og inn av ketose flere ganger i uka...

...men nå vet jeg bedre...

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:49   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Om hodepine

Gammel 19-09-07, 17:44   #12
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jaja. Skal bli flinkere til søkinga. Men det står så mye annet i trådene enn hva overskriften spør etter og så ender jeg opp med tre til spørsmål enn jeg hadde før jeg søkte. Det er jo ikke det at jeg ikke har søkt og lest om hodepine og ketose før jeg spurte. Men begge de er store tema i maaaaange varianter...

Da kan du legge inn et innlegg på slutten av tråden, det blir mye mer oversiktlig enn å starte en tråd hver gang man vil si/spørre om noe!

Jeg hadde kraftig hodepine og mer til ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 18:09   #13
safran
Seniormedlem

safran sin avatar

safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Hodepine - helt klart.

Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 21:47   #14
SkinnyToBe
Medlem

SkinnyToBe er ny på veien

Jeg hadde i hvertfall hodepine så det holdt.

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33
Men dere koser dere vel av og til? Fedonisten Generell diskusjon 10 07-05-04 12:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.