Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
![]() |
Ketose og antibiotikakurNoen som har prøvd? Jeg er satt på en dobbel kur pga en tann, og lurer på om jeg bør spise litt karbs mens jeg går på kuren eller om jeg kan fortsette som "normalt"
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketose og antibiotikakurTakk du det har jeg prøvd flere ganger nå, det går helt greit. Trapp opp fiber eller cocosaen om du blir trå i magen, og ta gjerne melkesyrebakterier (apotek eller helsekost) etterpå siden du sikkert ikke kan spise biola (sukker!) istedenfor, da blir magen normal igjen.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
![]() |
Sv: Ketose og antibiotikakurTakk takk! Det er notert.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Alt du har ønsket å vite om ketose | Nille | Atkins kosthold | 110 | 14-03-14 07:59 |
Ketoner uten ketose. | Fjonken | Spørsmål og svar | 9 | 16-07-10 08:10 |
Ulikt utslag på ulike ketostix | Lubbelura | Ketolysekuren | 7 | 06-04-09 00:01 |
Nå har jeg endelig havnet i ketose. Tror jeg. Hva nå? | SkinnyToBe | Ketolysekuren | 1 | 23-09-07 17:40 |