Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

I helgen var jeg ikke flink

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-05-08, 09:41   #1
emma1
Medlem

emma1 sin avatar

Medlem siden: May 2008
emma1 er på en erverdig vei
Unhappy

I helgen var jeg ikke flink

I helgen var jeg i Sverige. Jeg var flink med maten, men fredag kveld var vi ute på bar og da drakk jeg noen drinker med vodka og mineralvann (lignende farris). Lørdag var vi på fest og da var jeg også flink med maten, men drakk et par glass rødvin til maten og det ble 2 drinker etter maten med vodka og mineralvann da også. Jeg har ikke turt å gå på vekten, for blir bare deppa hvis jeg har gått opp og vil derfor heller vente til fredag med veiingen.

Er det noen som vet hvor mange dager man må beregne før man begynner å gå ned i vekt igjen etter inntak av alkohol?

emma1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 10:42   #2
smilefjes
Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: I helgen var jeg ikke flink

Jeg pleier å gå ned litt hvis jeg drikker alkohol jeg.
Var på byen for et par uker siden - neste morgen var to kilo vekk. Og drakk ehm... en flaske vin på fredag... En kilo vekk lørdag morgen.

Selvsagt bare vann, men de kommer faktisk ikke på igjen etterpå. Kanskje det ikke er så galt?

Rødvin er ikke det verste, det var ikke verdens største mengder, du heiv deg ikke inn på første gatekjøkken, spiste ikke potetgull og hvis det ikke var sukker i blandevannet heller så kan du heve hodet over en deilig helg :-)

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:42   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Det er bare fettforbrenningen som blir satt på "vent" mens leveren forbrenner alkohol. Så hvis du ikke spiste feil eller at det var sukker i blandevannet, så har du nok ikke gått opp i vekt.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 11:45   #4
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

helt uproblematisk, regner jeg med. Drikker endel rødvin jeg og har også skeia ut med anna drikke av og til. Bør ikke spille stor rolle om d er flink med maten, men mulig et par dager "på vent"

Gammel 26-05-08, 14:28   #5
emma1
Medlem

emma1 sin avatar

Medlem siden: May 2008
emma1 er på en erverdig vei

Godt å høre. Var redd jeg hadde ødelagt for flere uker fremover.
Maten har jeg vært veldig flink med og ingen utskeielser der i gården !

Da tørr jeg nok å gå på vekten til onsdag likevel .

Kos kos

emma1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.