Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har tips?til en side som teller kh? Da mener jeg en som jeg kan føre inn antall gram av en matvare også regner den karber? Jeg er nemlig tallblind og dette blir for avansert for meg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf!
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som har tips...vet ikke om noen sånn side, men hvis du ser i loggen til karbolia så er matprogrammet hennes utrolig bra. Kanskje du bare kan sakse noe derfra så slipper du all matematikken? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som har tips...Jeg har ikke brukt programmene selv, men det jeg gjorde i begynnelsen av ketolyse var to ting: For det første lagde jeg en liste med hva 50 gram av hver type grønnsak veier.. sånn sett ble det enklere å regne seg frem til ca hvor mange karber jeg spiste, spesielt av salatgrønnsaker! Brokkoli og blomkål osv er enklere å holde styr på synes jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :)
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: noen som har tips...
Et spørsmål først: har du boken til Torkil? Jeg tenker på at du sier at du har vært flink, og da har du kanskje fulgt menyene/oppskriftene i boken hans? I så fall vil du jo vite hvor mye karber du har fått i deg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
En litt lengre innføring i PCOS | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 1 | 27-10-08 00:03 |
Tror du det finnes engler? | mofe | Generell diskusjon | 302 | 20-08-07 08:09 |
Hvorfor bruke proteinpulver? | mofe | Kosttilskudd | 93 | 09-08-07 17:04 |
Hva syns dere om dette? CKD-diet | Iset | Lavkarbo generelt | 15 | 15-07-05 14:20 |
Melk | Kristian | Generell ernæringsdebatt | 39 | 06-06-05 04:52 |