Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Da er det min tur - motivasjonen er plutselig på bunnHuff nå er motivasjonen på bunn.
Slankestart 1. januar 09: ![]() Sist redigert av Schmoopy : 22-03-09 kl 22:07. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da er det min tur - motivasjonen er plutselig på bunn.Ikke godt å ha det slik.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Sv: Da er det min tur - motivasjonen er plutselig på bunn.Og kast den posen med sjokolade hvis du tenker sånn på den |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Da er det min tur - motivasjonen er plutselig på bunn.
Gubben blir ikke glad da, vil ikke ta helt av heller pga jeg slanker meg. Hadde det vært sånn at jeg bestete meg for å sprekke så hadde jeg sendte han på bensinstasjon med en gang. Så det er ikke der problemet ligger, men i det forbanna hue mitt
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Sv: Da er det min tur - motivasjonen er plutselig på bunn.Skjønner at du ikke vil at det skal gå utover familien at du slanker deg, men ville spurt om litt støtte fra de i en så vanskelig tid, alle har perioder der motivasjonen er på bunn og da hjelper det lite å ha sånne ting i huset. Å få det ut av huset er det beste, enten ved å kaste det eller at noen, utenom deg selv, faktisk spiser det |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Da er det min tur - motivasjonen er plutselig på bunn.
Burde kanskje det, er jeg som har sagt det er grei at han har gotter her for motivasjonen har jo vært på topp. SJOKOLADE - NEI TAKK! Verre nå som det daler, mulig jeg må be ha kicke det ut etterhvert ja
![]() |
![]() |
#7 |
Supermoderator
Sv: Da er det min tur - motivasjonen er plutselig på bunnEg hadde samme følelse her for ikke mange ukene siden og så svarte jeg på ett blogginnlegg ag noen som hadde det på samme måten, så ved å skrive til andre om alt det negative ved å spise den sjokoladen, chipsposen osv, så forsvant suget eg hadde og nå tenker eg faktisk ikkje på det |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva er best som bunn i ostekake? | LilleMill | Kake/dessert og snacks | 10 | 25-03-10 18:34 |
Nå sliter jeg med motivasjonen | Hannehk | Ketolysekuren | 22 | 08-07-08 13:25 |
Pizza Bunn | Valnøtt | Middag | 13 | 11-06-05 17:34 |
Hjelp for motivasjonen? | "lille meg" | Fysisk og mental helse | 3 | 06-05-05 14:16 |
Bukse-motivasjonen; | luringen | Generell diskusjon | 66 | 06-03-05 12:54 |