Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spmHei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spmHei.
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 60
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spmKonsentrahvada???
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spmJeg lurer litt på hvorfor dere har valgt ketolysekuren. Har forstått det sånn at den bare anbefales for virkelig overvektige, syns jeg leste BMI over 30 inne på siden til ketolysekuren. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spmJeg lurer i grunn på hvorfor det fortsatt anbefales og være så overvektig før man starter opp med Ketolyse? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spmTakk for svar. Tanken var vel at i eksamensperioden og tiden før er det ikke så mye som skjer annet enn lesing, dvs det er lettere å kunne gjennomføre et kosthold som dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spmJeg bruker å lage pose bearnaisesaus og bruker en blanding av fløte og vann, istedet for melk. Har mest vann og minst fløte. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#8 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spm
Jeg kan ikke svare direkte på spørsmålet ditt, men jeg merker i alle fall at de dagene jeg starter dagen med en joggetur (20-30 minutter før frokost), kan jeg tillate meg selv å spise en del mer karbohydrater enn ellers, og allikevel være i ketose og gå ned i vekt. Da er det vel ikke utenkelig at du skulle kunne komme raskere i ketose ved å trene mye de første dagene? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: En god blanding av ketolyse og Fedon
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spmKonsentrasjonen synes jeg påvirkes mye av om jeg klarer å drikke nok. Har lært meg å ha med vann de fleste steder. Synes egentlig at det er lettere å klare mye lesing nå enn før da blodsukkeret svingte mye. Er selv både i ca full jobb og ca 50% studie, + barn og hus. Sikkert helt overarbeidet, men det er ikke ketolysekuren sin skyld - den gjør det egentlig lettere å fikse det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spmTips til saus er fjordland sin bearnaise saus (ferdig). Den inneholder bare 2,2 kb pr 100 gr.
![]() |
![]() |
#11 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Ny på ketolyse, noen forhåpentligvis velformulerte spmHei igjen, Sist redigert av ketojunkie : 29-04-09 kl 15:27. Årsak: la til link |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen som har oppskrift på kakao på ketolyse? | Nitja | Ketolysekuren | 6 | 06-02-09 14:43 |
2 dag på ketolyse-noen spørsmål | TAM | Spørsmål og svar | 11 | 16-01-09 17:21 |
Ketolyse og amming, noen som har prøvd? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 12-09-08 21:14 |
Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min? | h.e.l.e.n.e | Ketolysekuren | 8 | 19-08-08 05:35 |
Da har jeg hatt min første (og forhåpentligvis eneste) sprekk..... | candyland | Ketolysekuren | 1 | 06-03-08 21:56 |