Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min?dette blir litt langt, men håper noen gidder å være kanonsnille og se på det jeg har spist så lang denne uke, og komme med tilbakemeldinger. tror kanksje jeg ligger litt lavt på karb noen dager, men er så redd for å dette ut av ketose, og orker ikke veie hver minste ting. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Støttemedlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min?Bra mat, litt lite? hvertfall lite grønnsaker. Teller du karber? du skal ha i deg 15 gr karber pr dag av i hovedsak grønnsaker som vokser over jorda. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
Sv: Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min?Velkommen til oss, Helene - og gratulerer med vektnedgangen! Husker du å ta ketolysepillene? Viktig! Kroppen mister mye vann - og altså salter, så det er viktig å få tilført. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: -
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Hvor: oslo
Alder: 46
![]() |
![]() Sv: Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min?Dette ser jo veldig bra ut. Selv har jeg bestemt meg for å ikke notere alt jeg putter i munnen, men prøver å holde meg unna karb selv. Leste at man ikke burde spise mer en 15karb om dagen, men det må jo være individuelt? Har bestilt Ketolyse "Full-Pakke"gjorde det i går så håper den kommer i posten i løpet av uken. Ettersom jeg har lest mye om ketolyse her inne er jeg blitt veldig gira på å prøve det selv. Har du lest boka? Jeg bestemte meg for å slanke meg etter at jeg hørte om han derre svensken... Skaldemann tror jeg han het. Han har vistnokk gått ned over 60kg på bare å spise fett og litt protein, så jeg tenkte at det skal jaggu jeg få til også. Men så var det det å kutte ut så godt som alle karbohydrater fra kosten da. Oppdaget denne uken at så godt som alt jeg normalt har spist inneholder mye karb. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min?Jeg synes menyen din ser ganske bra ut, men signerer at du sannsynligvis trenger mere grønnsaker. Det gir deg nødvendige vitaminer og mineraler.
![]() |
![]() |
#6 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Sv: Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min?Er enig med Pearl, menyen din ser bra ut men litt lite grønnsaker. Vet det kan være hardt i begynnelsen å få til, men det kommer etterhvert |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 61
Sv: Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min?Velkommen hit, og gratulerer med kjempebra start!
ettersom min første tanke var at dette var veldig mye mat. Er altså ikke enig med Distrea i at du spiser for lite. Men du behøver ikke høre på meg som sier det er mye heller, ettersom dette jo som sagt er så veldig individuelt. Men jeg personlig kunne ikke spist så mye og gått ned i vekt, dessverre.
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min?heisann, og takk for svar |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#9 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sv: Hei, jeg er ny her, har gått 1 uke på ketolyse. Kan noen se på maten min?Etter det jeg har forstått av Skaldemann, så trenger man ikke å spise grønnsaker i det hele tatt. Det er mer enn nok vitaminer i kjøtt, faktisk mer enn i grønnsakene, da disse taper seg veldig under lagring og transport. Jorda de vokser i er også veldig dårlig når det gjelder næringsstoffer. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ekstremt dårlig ånde med ketolyse! Noen som vet råd? | lillestine | Ketolysekuren | 14 | 18-02-10 20:19 |
Går/har gått på ketolyse | Fungirl | Ketolysekuren | 19 | 31-07-08 20:58 |
Nybegynner på ketolyse og har noen spørsmål... | Sense | Ketolysekuren | 6 | 10-06-08 20:33 |
Har gått noe opp i vekt. Noen tips? | terry | Lavkarbo generelt | 1 | 05-03-08 12:30 |
Skal begynne på ketolyse! Har gått på Atkins før, men gikk ikke ned et gram! | **Angelica** | Ketolysekuren | 25 | 11-02-07 18:04 |