![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Sunnmøre
Alder: 44
![]() |
Gi meg styrke!I forbindelse med påsken, 1-års feiring, 17. mai og nå en operasjon,
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 52
![]() |
Sv: Gi meg styrke!Mitt tips er: sett deg ned og skriv en meny og handleliste. Bestem deg for hvilke dag du begynner, hva som må til for at du skal lykkes, hva som gjorde at du ikke klarte målet ditt forrige gang. Det er kun DU som bestemmer hva du putter i munnen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() |
Sv: Gi meg styrke!Hvis det er en trøst så er ca 1.5 kg av det du har gått opp igjen en kombinasjon av vann og glykogen. Dette vil forsvinne igjen hvis du tømmer karbolagrene siden 1 del glykogen binder 2 deler vann i kroppen når det lagres. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Sunnmøre
Alder: 44
![]() |
Sv: Gi meg styrke!Følte meg litt bedre nå,
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
![]() |
Sv: Gi meg styrke!Motivasjon er et merkelig fenomen. Jeg har vært "av og på" lavkarbo leeenge, jeg klarte liksom aldri å gjøre det helt gjennomført. Men så plutselig bare bestemte jeg meg, og nå er det ikke vanskelig i det hele tatt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kjære dere, gi meg styrke! | Nivanna | Generell diskusjon | 17 | 25-05-09 14:04 |
Gi meg styrke | Lovehandle | Ketolysekuren | 3 | 19-08-07 21:39 |