Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Slik slanket han vekk sju kilo

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-06-09, 08:50   #1
Pocahontas
Medlem

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Lambertseter, Oslo
Alder: 50
Pocahontas er ny på veien

Slik slanket han vekk sju kilo

Dette kan jo høres ut som ketolysekuren!
http://www.seher.no/815220/terje-spo...-vekk-sju-kilo

Pocahontas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 09:14   #2
Sulphur
Medlem

Sulphur sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 44
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Slik slanket han vekk sju kilo

Han nevner ikke fett med et ord, så jeg syns egentlig ikke proteiner og trening høres så veldig ketolyse ut.

Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 09:40   #3
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Ser ikke akkurat ut til å være et dybde-intrevju, så selv om han ikke nevner fett kan det jo være at det inngår i opplegget. Det lille som står på nettet er nok ikke hele sanheten, vi snakker tross alt om Se og Hør .

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 16:34   #4
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

wow, sju kilo liksom, virkelig en bragd Norge er nødt til å få vite om!

Høres vel mer ut som et bodybuilder-opplegg enn direkte lavkarbo. Men kan hende ikke SeogHør turte skrive om fett da, endel av det andre de skriver vil jo rakne da

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slik jeg ser ut, etter -45 kilo LenaBeatrice Mer enn 30 kg overvekt 27 07-06-09 10:37
Å trene vekk et kilo fett Gracella Nyheter / media 0 12-05-09 08:38
Ketolyse når det er fem kilo som skal vekk nattinatt Ketolysekuren 4 14-08-08 23:33
Vil ned 2-3 kilo, men har aldri slanket meg før, så hvordan? nettemor Lavkarbo generelt 16 08-04-08 10:37

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.