Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bur på Vestlandet
Alder: 57
![]() |
Ketolyse når det er fem kilo som skal vekkEtter boka til Torkil å dømme, og andre her inne, så ser eg at det ikkje er ketolyse som er anbefalt.men eg ser at eg er på vei nedover no på vekta |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyse når det er fem kilo som skal vekkKetolyse er det eneste som har fungert for meg.
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Ketolyse når det er fem kilo som skal vekkJeg begynte i går for alle første gang. Er virkelig spent, kjøpt med keto stix, og har allerede utslag på ketoner! Skal bare ned 10-15 kilo, men føler denne er rett for meg uansett |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins Induksjon
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyse når det er fem kilo som skal vekkHei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bur på Vestlandet
Alder: 57
![]() |
Sv: Ketolyse når det er fem kilo som skal vekkEin anna fordel og med ketolysen, er at eg må halde meg i ketose,ergo så kan eg ikkje små snike til meg noko godt, og då er det så mykje lettere å få til ein slankekur som virker på denne måten. Og eg må igjen sei at eg føler kroppen min så god i ketose.Trening fungerer og kjempegodt fordi om eg går på kuren. Men sjølv om ikkje eg har så mykje som skal vekk, så kan vel gjerne eg ha insulinresistens og???? Når eg tenker bakover i slekta mi og,ang overvekt,og ei bestemor med diabetes. Mor mi var overvektig og. For skal sei dei kom fort på igjen kiloa når eg levte heilt som før,ja med litt ekstra øl på stranda i syden då.Skulle være lyst øl,men det var ikkje så mykje mindre kh såg eg, det var helst fettet som var redusert.Slik som ølet var her til å begynne med. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skal ned mange kilo, wish me luck! | Bobbo | Ketolysekuren | 28 | 26-06-07 12:04 |
Når jeg skal ned 5-7 kilo.... | Borealis | Lavkarbo generelt | 9 | 25-09-06 14:14 |