Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Synes bedringen kom så fort?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-05-10, 20:19   #1
solihjerte
Medlem

Medlem siden: May 2010
solihjerte er ny på veien

Synes bedringen kom så fort?

Jeg startet på ketolysekuren for 2 dager siden, har satt meg godt inn i stoffet. Jeg har stor overvekt, og har gått ned noen kilo ved hjelp av VK, men var mye sulten - og er ikke så glad i kalori-telling. Så derfor vil jeg prøve å gå ned i vekt på en annen måte. Jeg skal holde på lenge, så viktig at jeg gjør noe som jeg trives med.

Første døgnet var grusomt, jeg kuttet ut pepsi-max samtidig, og hadde en helt forferdelig intens hodepine.
Men nå etter 2 dager føler jeg meg så rolig og avslappet, er ovehode ikke sulten, spiser deilig mat, og har mistet 3 kilo med væske. Drikker masse vann.
Er det bare psykisk at det kjennes bedre ut allerede? Jeg føler at det er veldig riktig for meg dette.
Jeg har vært en skikkelig sukker-junkie, av dimensjoner.... Huff og huff ..

solihjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 20:24   #2
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Synes bedringen kom så fort?

Så flott da!
Det er ikke alle som får abstinenser når de starter med lavkarbokost, så ser ut som du er en av dem, og slapp unna med ett døgn med pepsi max abstinenser. Eller hva det var.
Masse lykke til videre, kos deg med maten og den gode formen

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva synes du om lavkarbo? Manina Lavkarbo generelt 27 03-03-10 16:53
Synes det går så sakte Trulte42 Lavkarbo generelt 13 12-12-08 14:01
Hvorfor synes mannen vaflene har ettersmak mens jeg synes de smaker vanlig? Dolly Ketolysekuren 9 30-03-07 17:32
Hva synes dere??? HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 01-09-04 14:37

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.