Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nybegynner

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-10-10, 08:31   #1
sæterjenta
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 50
sæterjenta er på en erverdig vei
Question

Nybegynner

Da har jeg funnet ut at jeg skal prøve ketolysekuren, og jeg har absolutt ingen anelse om hva jeg har begitt meg ut på. Har lest en del om det på nett, og i går kjøpte jeg boka.

Det værste blir nok ikke hva jeg skal spise, men å klare å snu tankegangen. Etter årevis av og på div slankekurer/kostomlegging, eller hva man nå skal kalle disse innfallene, så er det godt festet i hodet at fett er fyfy. Så selv om mye av kostholdet på ketolysekuren virker ganske forlokkende, så FØLES det bare så utrolig feil. Kjenner hele kroppen stritter i mot og tenker at dette må jo bare føre til vektoppgang, hehe

Jeg startet gårdagen ganske greit, og tror jeg har holdt meg innenfor grensen på KH, selv om jeg ikke telte så nøye.

Er det noen som har gode nybegynner-tips til meg? Noen feller dere har gått i/ting som har vært vanskelig, og hvordan dere har løst det. Hva slags mat er greit å alltid ha i hus, slik at man har litt basic før man kommer helt i gang.

Ser også at å kjøre mann og barn på dette ikke er noe poeng, da det er enkelte KH de ville nekte å gi slipp på. Hvordan tilrettelegger dere andre det for at det ikke skal bli så mye ekstra rundt det å kjøre litt separat kost?

Ble litt mye her nå, men håper dere tilgir meg for det. Er litt ivrig

sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 08:46   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nybegynner

Hei og velkommen!

Her er en fin tråd for nybegynnere!

Ikke noe problem med familien! Jeg lager hovedrett alle kan spise og serverer variert tilbehør!
I går hadde vi kjøttpølser, de andre fikk hjemmelaget potetmos, jeg spiste blomkålmos.
Lager jeg spagetti og kjøttsaus, spiser jeg masse stekt sopp i stede for spagetti osv!
Er mye mer grønnsaker og salater her i huset enn det var før. Snuppa på 11 lar seg greit smitte av mitt kosthold, sønn og gubbe er ikke like begeistret, selv om sønnen er sjeleglad ingen maser om at han MÅ spise poteter, ris og pasta!

Gammel 27-10-10, 08:46   #3
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Det beste tipset jeg kan gi deg er at KUNNSKAP ER MAKT!!! Hehe. Og det mener jeg virkelig. Les alt du kommer over her på forumet og boka. Les boka så ofte du kan. Spør her og bruke forumet aktivt hele tiden! Kunnskap kunnskap kunnskap. Gjentas til det kjedsommelige

Jeg anbefaler deg virkelig å veie maten din første ukene. Etterhvert kommer dette til å sitte i fingrene og du trenger bare å kontrollmåle engang i blandt for å se at øyemålene dine ikke har vokst!! hehe

Dette kommer du til å elske, du kommer til å tenke mye på mat i noen uker. Men det er virkelig verdt det. Jeg ønsker deg velkommen, og LYKKE TIL!

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 10:25   #4
sæterjenta
Medlem

Tusen takk for svar

Skal sett meg ned etterpå å se om jeg finner på noe lurt å spise. Fant ut at jeg skulle ha laks til middag i dag, det må jo være midt i blinken. Så må jeg bare finne på noe lurt som tilbehør. Blomkålstuing hørtes jo veldig godt ut, men tror jeg skal steke squash i dag, siden jeg allerede har det i kjøleskapet...og kanskje noe champinjong. Dette er forøvrig noe resten av familien liker også, så jeg trenger vel ikke lage noe mer enn et par poteter til resten.

Er litt usikker på hva jeg skal spise til de andre måltidene. Ble omelett med ost og skinke til frokost i går, og eggerøre og bacon til lunsj og både kveldsmaten i går og frokosten i dag ble spekemat og ost. Seriøst mat man kan venne seg til, bare man finner rimelige alternativ.

Marius: hvordan får du limt inn den tickeren på siden din?

sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 10:42   #5
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av sæterjenta, her.

Marius: hvordan får du limt inn den tickeren på siden din?

Heisann.

Gå inn her så står det veldig godt forklart:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=ticker

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 11:13   #6
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Er litt usikker på hva jeg skal spise til de andre måltidene. Ble omelett med ost og skinke til frokost i går, og eggerøre og bacon til lunsj og både kveldsmaten i går og frokosten i dag ble spekemat og ost. Seriøst mat man kan venne seg til, bare man finner rimelige alternativ.

Jeg spiser gjerne kokt egg med smør og kaviar til frokost eller lunsj. Omelett er jeg ikke så glad i, men f.eks. falukorv eller annen pølse (pass på karboinnholdet litt etter hvor mye du kan spise!) stekt opp og et par stekte egg til. Det er frokosten sin det!

Til middag er min favoritt f.eks. strimlet svin eller en kyllingfilet delt i biter. Hiver det i stekepanna med bremykt eller meierismør og passende krydder. Mot slutten har jeg i en neve frosne (ferdig kokte) linser eller bønner (har det liggende i fryseren, men her må du også passe på karboinnholdet, jeg er ikke på ketose). Så en dæsj tomatsaus (evt. sukkerfri ketchup) + 1/2 ts chilipasta, røres godt inn. Drar panna av plata og lar den stå i noen minutter før jeg rører inn 1-2 ss seterrømme, om det er for varmt så skiller den seg lett. Serveres med grønnsaker. Det er vanvittig godt!Bruker også laksebit på samme måte, men da med sitronpepper og dropper tomatsausen.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 13:21   #7
halkatlala
Seniormedlem

halkatlala sin avatar

Hvor: hamar
Alder: 47
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

jeg er også ganske fersk på dette. gikk på lavkarbo noen uker på starten av sommeren før jeg sprakk totalt og har hatt problemer med å komme igang igjen. nå har jeg tatt meg selv i nakken og går på med friskt mot. finner masse fine oppskrifter både her inne og på http://lenabeatrice.net/ som gjør det litt enklere få litt variasjon i kosten
lykke til

halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 18:41   #8
sæterjenta
Medlem

Thumbs up

Ting skjer

Jøss, jeg startet med å legge om kosten i går morges, og jeg tror det allerede ga utslag på ketostix'n. Dvs, hele feltet ble ikke rosa, men det ble en lyserosa flekk på ca 1/3 av det. Krysser fingrene og håper jeg allerede er i ketose

Ble foresten laks til middag i dag, med stekt squash og stekt kinakål som tilbehør. Glemte helt å lage potet til resten av familien, men de likte det jeg hadde laget Så det kan vel ikke akkurat skade om jeg lager det samme til dem som til meg selv når det er middag. Er jo for ille om jeg skulle prakket på dem masse KH når de er fornøyd uten

Fant ut et par interessante ting på butikken i sted. Lettrømmen til Q har mindre KH enn lettrømmen til Tine, og forøvrig det samme innholdet som sæterrømmen til Tine...er det noen som vet om Q har vanlig rømme? Skulle tro at den kanskje har færre KH i såfall. Oppdaget også at Taffelost med tomat faktisk har 0 KH(??), og det samme med Gräddosten. Så nå har jeg noe som smaker litt mer enn vanlig hvitost og sammen med pepperonien som også hadde 0 KH så har jeg nettopp funnet et par ting som gir litt mer smak

Gleder meg til i morgen, for da skal jeg ha torsk til middag..med masse meierismør og bacon Det har jeg hadd lyst til å prøve mange ganger, men har ikke gjort det fordi det blir for mye fett/kcal Dette er bare så bra altså (må fungere må fungere må fungere)

Desembertrening 295/1000
Gammel 27-10-10, 19:21   #9
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ting skjer

Jøss, jeg startet med å legge om kosten i går morges, og jeg tror det allerede ga utslag på ketostix'n. Dvs, hele feltet ble ikke rosa, men det ble en lyserosa flekk på ca 1/3 av det. Krysser fingrene og håper jeg allerede er i ketose

Ble foresten laks til middag i dag, med stekt squash og stekt kinakål som tilbehør. Glemte helt å lage potet til resten av familien, men de likte det jeg hadde laget Så det kan vel ikke akkurat skade om jeg lager det samme til dem som til meg selv når det er middag. Er jo for ille om jeg skulle prakket på dem masse KH når de er fornøyd uten

Fant ut et par interessante ting på butikken i sted. Lettrømmen til Q har mindre KH enn lettrømmen til Tine, og forøvrig det samme innholdet som sæterrømmen til Tine...er det noen som vet om Q har vanlig rømme? Skulle tro at den kanskje har færre KH i såfall. Oppdaget også at Taffelost med tomat faktisk har 0 KH(??), og det samme med Gräddosten. Så nå har jeg noe som smaker litt mer enn vanlig hvitost og sammen med pepperonien som også hadde 0 KH så har jeg nettopp funnet et par ting som gir litt mer smak

Gleder meg til i morgen, for da skal jeg ha torsk til middag..med masse meierismør og bacon Det har jeg hadd lyst til å prøve mange ganger, men har ikke gjort det fordi det blir for mye fett/kcal Dette er bare så bra altså (må fungere må fungere må fungere)

Lettrømme???

Taffelost har reddet kvelden for meg x- antall ganger!

Gammel 27-10-10, 21:16   #10
sæterjenta
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Lettrømme???

Taffelost har reddet kvelden for meg x- antall ganger!

Hehe, jeg skulle da ikke spise lettrømmen, er jo ikke helt "gal"
Men jeg tenkte at siden Q har bedre (les:mindre KH) lettrømme, så er det vel håp for at de kanskje har bedre vanlig rømme.

Fantes jo ikke noe bedre enn brødskive med smør og taffelost, men jeg kuttet ut dette fordi det var "usunt og fetende". Så nå gleder jeg meg til å kose meg med osten igjen

Desembertrening 295/1000
Gammel 28-10-10, 08:37   #11
Tiki
Seniormedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Tiki er på en erverdig vei

Vanligvis kan du kose deg meg mange oster. De aller fleste hvite variantene har 0 eller 0-1 kh. Ostechips eller faffelosten stekt i microen som ostechips er også godt. (søk på forumet så finner du oppskrifter hvordan det lages)

Stekte grønsaker, salat, squash strimlet (jeg bruker kajennegjern...eller hva det heter), dampet i micro er god pastaerstatning. Blomkålmos.

Masse godt ja.

Gammel 28-10-10, 17:59   #12
sæterjenta
Medlem

Mmmm, mye godt ja...sto og skulle lage torsk til middag i dag og fant ut at jeg hadde bacon og sjampinjong hjemme. Freste bacon og sjampinjongen i meierismør og hadde i tre ss Creme Fraiche. Volla!!! Noe av det beste jeg har spist på lange tider!!! prøvde å lage nå spinat også, men....ikke helt vellykket

Desembertrening 295/1000
Gammel 28-10-10, 18:55   #13
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Når man spiser vanlig, høykarbomat, så spiser man mat i større volum. Når du skal spise fett blir det ikke så mye mat i forhold. Pasta, brød og ris tar jo opp en stor del av en tallerken, men andelen fett du skal spise er langt fra så stor.Du kan tenke at energien du tidligere fikk fra karbohydrater skal nå erstattes av fett. Men siden fett inneholder langt mer kalorier enn karbohydrater trengs ikke like stor mengde. Du kan tenke at mengdene i volum nå blir grønnsakene, og så tar du en stykke proteinholdig matvare og passer på å få med noe fett i tillegg. Noen matvarer er magre og da trengs smør, avokado, kokosfett eller olje i tillegg. Men noen matvarer er fettrike og trenger ikke noe eller lite ekstra, som fete oster,egg og fettrikt kjøtt og fisk som makrell , laks og ørret.Se godt på matvaretabellen som du finner link til på hovedsiden her inne og bli kjent med andelen fett, protein og karbohydrater i matvarene.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 18:55   #14
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Mmmm, mye godt ja...sto og skulle lage torsk til middag i dag og fant ut at jeg hadde bacon og sjampinjong hjemme. Freste bacon og sjampinjongen i meierismør og hadde i tre ss Creme Fraiche. Volla!!! Noe av det beste jeg har spist på lange tider!!! prøvde å lage nå spinat også, men....ikke helt vellykket

Jeg lager rømmesaus (seterrømme selvfølgelig!) av stekesjyen mer eller mindre hver gang jeg steker noe, det være seg svin, kylling eller laks. Det er vanvittig godt!!!!

TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:10   #15
sæterjenta
Medlem

Følte jeg hadde mye mindre på fatet i dag i forhold til normalt, og fryktet at det ble alt for lite mat, men...når jeg hadde spist opp så var jeg faktisk passe mett. Ikke minst så var jeg mett lengre enn normalt og hadde heller ikke samme søtsug etter maten som før

Lage saus på stekesjy ja...hmmm..god ide

Desembertrening 295/1000
Gammel 28-10-10, 21:38   #16
EAH
Juniormedlem

EAH er på en erverdig vei

Hei!
Eg også er temmelig ny.
Har lest masse her inne og fått inspirasjon frå lenabeatrice.net , bloggen til ei dame som har mange gode oppskrifter!
Sjekk ut skinkesalaten henna! nydelig og fin til alle måltid.
har dilla på kawliost som eg puttar på bakepapir i microen i tre min på full guffe. eg blanda rømme med skinkebitar og pepper og brukar det som pålegg eller dipp til "ostekjeksa".

blei fort vant med å ikkje ete pasta, potet, ris til middag

EAH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, start 17. okt 2010 Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:44   #17
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Denne bloggen har også mye godt: http://lchf-bloggen.blogspot.com/

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:51   #18
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Jeg fant en oppskrift som må være god for all low carb, og perfekt for Skaldeman. http://lchf-bloggen.blogspot.com/201...pannekake.html

Jeg skal lage den i helgen og fryse ned. Godt å ha som matpakke. Kantina på jobben har elendig mat. Ihvertfall ikke lavkarbo. Middagene har alltid poteter og ihjælkokte grønnsaker. Eller pastaretter som har stått og surra hele dagen.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 21:51   #19
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Lage saus på stekesjy ja...hmmm..god ide

Bruker mye smør (bremykt) når jeg steker og godt med krydder som passer til og da blir det helt topp med en klatt rømme i sjyet (det kan skille seg om det er for varmt så jeg pleier å la det stå på benken eller kald plate 1 min først) og røre godt. Mmmm....! Til kylling og svin er det godt med en dæsj tomatsaus (pass på karbene om du er på ketose!) og litt chilipasta i. Nammenam!

Gammel 28-10-10, 23:09   #20
sæterjenta
Medlem

Opprinnelig lagt inn av EAH, her.

Hei!
Eg også er temmelig ny.
Har lest masse her inne og fått inspirasjon frå lenabeatrice.net , bloggen til ei dame som har mange gode oppskrifter!
Sjekk ut skinkesalaten henna! nydelig og fin til alle måltid.
har dilla på kawliost som eg puttar på bakepapir i microen i tre min på full guffe. eg blanda rømme med skinkebitar og pepper og brukar det som pålegg eller dipp til "ostekjeksa".

blei fort vant med å ikkje ete pasta, potet, ris til middag

Hei, morro å møte noen som er mer eller mindre like ny også

Kawliost..hmm...klarer ikke å se for meg hvilken en det er. Må seriøst finne ut av dette med ostkjeks. Er kanskje det samme som enkelte omtaler som ostechips? Blir de sprø/fast?

Har ikke savnet å spise poteter/pasta/ris, men savner lettvintheta med det. Blir vel fort en vane å finne enkle alternativ

Desembertrening 295/1000
Gammel 28-10-10, 23:12   #21
sæterjenta
Medlem

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jeg fant en oppskrift som må være god for all low carb, og perfekt for Skaldeman. http://lchf-bloggen.blogspot.com/201...pannekake.html

Jeg skal lage den i helgen og fryse ned. Godt å ha som matpakke. Kantina på jobben har elendig mat. Ihvertfall ikke lavkarbo. Middagene har alltid poteter og ihjælkokte grønnsaker. Eller pastaretter som har stått og surra hele dagen.

Har ikke fått med meg så mye om Skaldeman, men jeg dro med meg boken samtidlig som jeg kjøpte boken om ketolysekuren. Sto noe om GI 0, så da tenkte jeg at det kunne være relevant lærdom.

Desembertrening 295/1000
Gammel 28-10-10, 23:14   #22
sæterjenta
Medlem

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Bruker mye smør (bremykt) når jeg steker og godt med krydder som passer til og da blir det helt topp med en klatt rømme i sjyet (det kan skille seg om det er for varmt så jeg pleier å la det stå på benken eller kald plate 1 min først) og røre godt. Mmmm....! Til kylling og svin er det godt med en dæsj tomatsaus (pass på karbene om du er på ketose!) og litt chilipasta i. Nammenam!

Hva slags tomatsaus bruker du da? Er sikkert mye å velge i, men er jo greit om noen allerede vet om noe med lav KH innhold og god smak

Desembertrening 295/1000
Gammel 28-10-10, 23:21   #23
Sjanten
Medlem

Sjanten sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Sjanten er på en erverdig vei

Har ikke fått med meg så mye om Skaldeman, men jeg dro med meg boken samtidlig som jeg kjøpte boken om ketolysekuren. Sto noe om GI 0, så da tenkte jeg at det kunne være relevant lærdom.

GI-null! boka er veldig bra. Kortfattet, konkret og full av gode tips og råd og den retter seg spesielt mot kvinner.

Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 00:17   #24
EAH
Juniormedlem

EAH er på en erverdig vei

Hei, morro å møte noen som er mer eller mindre like ny også

Kawliost..hmm...klarer ikke å se for meg hvilken en det er. Må seriøst finne ut av dette med ostkjeks. Er kanskje det samme som enkelte omtaler som ostechips? Blir de sprø/fast?

Har ikke savnet å spise poteter/pasta/ris, men savner lettvintheta med det. Blir vel fort en vane å finne enkle alternativ

ostekjeks e sikkert det samme som ostechips ja. blir sprø og gode!
kika du etter i ostedisken finner du den nok! ferdigoppskjært ost med forskjellig smak, blandt anna pepperoni eller bacon. kawli er vel berre navnet på produsenten vil eg tru, så som tine f.eks. er berre en liten logo.
har forresten funne ut at fløte i store mengder er ett must å ha i kjøleskapet. egg også. og rømme. og ost! ja de bruka vi mest av her i huset. har også prøvd å bake brød. søk på "ketolyse brød" så finn du oppskrifter. godt, men blei fort lei av det. skal prøve ei anna oppskrift i morgon.

EAH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, start 17. okt 2010 Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 07:30   #25
sæterjenta
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Sjanten, her.

GI-null! boka er veldig bra. Kortfattet, konkret og full av gode tips og råd og den retter seg spesielt mot kvinner.

Det var det den het ja Begynte så smått å lese på den på senga i går, og så langt virker den grei ja

Desembertrening 295/1000
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nybegynner sjarmisa Lavkarbo generelt 1 17-03-10 19:29
Nybegynner spm apprecier Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 04-03-10 15:23
Spm fra en ung nybegynner Angelez Lavkarbo generelt 1 09-03-09 13:15
Nybegynner ... Næpa Ketolysekuren 3 06-11-07 07:19

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.