Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tanita-vekt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-01-05, 15:29   #1
Tidligere bruker
Gjest

Tanita-vekt

............

Sist redigert av Tidligere bruker : 01-11-07 kl 18:16.
  Svar med sitat
Gammel 03-01-05, 22:12   #2
Silvandar
Administrator

Silvandar sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 48
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

En produsent av vekter som ikke bare måler totalvekt, men også kroppssammensetning (væske, fettmasse, fettprosent bmi, bmr).

Har testet en slik på Lindbergs, de gir et mye mer nyansert bilde på hvordan vekttapet ditt går frem (går du ned i vekt, og er det fett du mister? Har du vel mye vann i kroppen?).

Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 03-01-05, 23:26   #3
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

men hvordan i all verden måler den dette...? fuktighet under beina... eller er det andre apparater som man også må bruke...??

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-05, 23:40   #4
Silvandar
Administrator

Silvandar sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 48
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Du stiller deg barbeint på den og den sender elektriske impulser opp i kroppen din, så er det endel magi den bruker for å tolke resultatene av disse.

Silvandar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto (65% F/35% P /5% K) Svar med sitat
Gammel 03-01-05, 23:40   #5
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

magi!!! jeg liker magi

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-05, 10:26   #6
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Om dere ønsker å prøve så kan dere kontakte en lokal lindbergkursholder. Dere finner dem her: http://www.fedon.no/page/index.php?s...=145&joinid=-1

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekt som måler fettprosent Huldr Generell diskusjon 11 17-03-06 17:40
gå ned i vekt hannahgamlem Induksjonen 3 16-12-04 21:06
Hvordan skal man unngå å gå opp i vekt etterman har gått på "heksepulver" Tidligere bruker Lavkarbo generelt 5 30-11-04 09:42
Vekt og sånn Carisma Lavkarbo generelt 12 03-11-04 21:54
Tanita vekt Carisma Generell diskusjon 3 02-11-04 15:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.