Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Neste uke får vi inn Atkins-varene + Eurodiet!!!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-01-05, 19:47   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Neste uke får vi inn Atkins-varene + Eurodiet!!!

Life-kjeden (som jeg jobber i) skal selge Eurodiet (fase 3) fra denne måneden av, og Atkins-produktene kommer sannsynligvis til oss + de andre butikkene dette skal selges i, i løpet av uken som kommer. Gleder meg!!

Gammel 02-01-05, 19:54   #2
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk
Smile

så bra!!

hva kommer atkinsbarene til åkoste hos dere? (hvis du vet..)

kjøpte en bar på narvesen idag og den kostet 29 ( ) kr....!!!!!!
håper de er billigere på rimi (eller hos dere )

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-01-05, 19:56   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av aline

hva kommer atkinsbarene til åkoste hos dere? (hvis du vet..)

kjøpte en bar på narvesen idag og den kostet 29 ( ) kr....!!!!!!
håper de er billigere på rimi (eller hos dere )

Det er sikkert dyrere i helsekosten, men for meg blir det det samme eller billigere, siden jeg får 30 % på alt.
Jeg har kun sett prisen på MINT WAFER CHOCOLATE og MILK CHOCOLATE og de kostet 16 kr på tilbud i Life.

Gammel 02-01-05, 19:58   #4
Aline
Admin

Aline sin avatar

Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

høres bra ut!
greit å vite hvor man kan gå for å få "stæsjet"

Nybegynnerinfo!

Gammel 02-01-05, 20:01   #5
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Jeg er redd jeg kommer til å kjøpe alt jeg ser, spise det opp på en kveld og sitte på 2 i fire dager etterpå med fødselssmerter.....

Gammel 02-01-05, 20:04   #6
Aline
Admin

Aline sin avatar

ikke bra
jeg lærer heller aldri av de maltitol-tabbene... *sukk*

Nybegynnerinfo!

Gammel 02-01-05, 20:10   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Kommer innom og kjøper litt hos deg jeg Iset !

*no vart du skræmt no*

Gammel 03-01-05, 01:08   #8
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Er dette noe alle Life butikkene kommer til og ta inn, eller bare de større?

Har en liten Life-butikk her i bygda og undrer på om de kommer til og ta inn noen av disse produktene

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-01-05, 03:48   #9
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Opprinnelig lagt inn av friflex

Er dette noe alle Life butikkene kommer til og ta inn, eller bare de større?

Har en liten Life-butikk her i bygda og undrer på om de kommer til og ta inn noen av disse produktene

Såvidt jeg forstod så skulle ALLE Life-butikkene ha det inne, hvis ikke så kan de bestille det til deg, for leverandøren har det jo.

Nille: det hadde jo vært kjeeeempekoselig å treffe deg.

Gammel 04-01-05, 01:27   #10
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Herlig!

Da skal de vertfall få bestille en del av produktene dersom de ikke får noen alt denne uka. Må ta en tur på helsekosten i morgen!

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-01-05, 09:55   #11
Betta
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2004
Betta er ny på veien

Midelfart svarer

Etter å ha besøkt tre Rema1000-butikker i går med spørsmål om Atkinsprodukter og ikke fått noe fornuftig svar ("Hæ - hatkin?"), skrev jeg til Midelfart.

Her er svaret:
Hei!
Dagligvarebutikkene vil først få Atkins-produktene fra ca. 1. februar.

Foreløpig er det ikke 100% sikkert hvilke dagligvarebutikker som vil føre varene, men du kan sjekke følgende butikker

Vita

Sparkjøp

Life

Vitus apotek

Naturli'vis

Narvesen

7-Eleven

Gyda

StopGap

Deli de Luca (finnes kun Oslo).

Atkins-produktene er nye på markedet fra 1. januar, så det kan ta noen uker før alle butikkene har dem på plass.

Betta

Betta er avlogget   Svar med sitat
Gammel 04-01-05, 14:34   #12
Aline
Admin

Aline sin avatar

supert!!!! tusen takk

narvesen, deli de luca (bar og endulge) og vita (shake og frokost bar) har allerede fått in produkter

Nybegynnerinfo!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Atkins Warns Consumers About Low-Carbohydrate Product Frenzy HP Nyheter / media 0 18-04-04 12:06

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.