Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Litt hjelp av dere erfarne lavkarbo ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 24-01-10, 15:12   #1
Ungmamma87
Juniormedlem

Ungmamma87 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 37
Ungmamma87 er på en erverdig vei

Litt hjelp av dere erfarne lavkarbo ...

Hei har brukt diett. no og registrert mat. Starta på lavkarbo/protein diett i dag.

Energi:1424Fett:92.12Karbohydrat:1.8Protein:134.66

Dette er det jeg har fått i meg i dag. Hva er deres reaksjon??? Takk

Gammel 24-01-10, 16:44   #2
Nannah
Seniormedlem

Nannah sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 65
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Litt hjelp av dere erfarne lavkarbo....

Vanskelig å si utfra tallene. Forstår jeg rett at du har spist 1,8g karbohydrater?
Isåfall er det veldig lite synes jeg...du trenger grønnsaker

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 16:54   #3
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sitat:

lavarbo/proteindiett

Er det noe egenkomponert eller er det en spesiell diett eller?
litt enklere å gi deg råd hvis man vet hva du holder på med

Gammel 24-01-10, 19:18   #4
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Vær obs på at diett.no inneholder en god del feil, rømme eller fløte og cottage cheese kom feil opp hos meg, med 3-4 ganger så mye kalorier som riktig, lurer på om det gjaldt smør, bacon og noe annet kjøtt og.. Sluttet å bruke programmet jeg, siden den regent feil på akkurat de matvarene jeg brukte daglig.

Men er det lavfett kur du driver med? Uten grønnsaker? Du har spist langt lite fett mot proteiner føler jeg og sannsynligvis knapt rørt grønnsaker... Men om det er egenkomponert så får du trikse med det selv.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 20:54   #5
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Vær obs på at diett.no inneholder en god del feil, rømme eller fløte og cottage cheese kom feil opp hos meg, med 3-4 ganger så mye kalorier som riktig, lurer på om det gjaldt smør, bacon og noe annet kjøtt og.. Sluttet å bruke programmet jeg, siden den regent feil på akkurat de matvarene jeg brukte daglig.

er ikke bare på kalorier de har feil. De har masse feil på karbohydratinnhold også.

Gammel 24-01-10, 20:59   #6
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

er ikke bare på kalorier de har feil. De har masse feil på karbohydratinnhold også.

Ja, det også. Jeg merket meg kaloriene fordi jeg fikk jo sjokk da jeg så at diett mente jeg hadde spist 5000kcl flere dager på rad, og det er mye for en lavkarber også.. Men jeg skjønte jo at det var feil da

Gammel 24-01-10, 21:14   #7
Ungmamma87
Juniormedlem

Ungmamma87 sin avatar

Sv: Litt hjelp av dere erfarne lavkarbo ...

Takk for svar.. tror jeg dropper å bruke den tabellen. Prøver meg på slank uten å sulte" lavkarbo bok jeg kom over. Protein diett. Er helt ny på dette her.

Gammel 24-01-10, 21:37   #8
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Ungmamma87, her.

Takk for svar.. tror jeg dropper å bruke den tabellen. Prøver meg på slank uten å sulte" lavkarbo bok jeg kom over. Protein diett. Er helt ny på dette her.

Hvem har skrevet den boka? Aldri hørt om den jeg...

Gammel 24-01-10, 21:49   #9
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Hvem har skrevet den boka? Aldri hørt om den jeg...

Her er boka den er oversatt fra engelsk:
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...oduktId=147149

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-10, 09:36   #10
Ungmamma87
Juniormedlem

Ungmamma87 sin avatar

ja akuratt den boka er det jeg har lest ;-)

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
HJELP meg litt dere erfarne damer og herrer Jannicke Ketolysekuren 30 29-09-09 15:55
Nå trenger jeg hjelp av dere erfarne lavkarboere candyland Lavkarbo generelt 7 11-07-09 20:53
Fersking som trenger litt hjelp fra dere som vet hva dere driver med charri Induksjonen 12 14-04-09 19:27
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35
Trenger råd / hjelp av dere erfarne! litajenta Lavkarbo generelt 14 09-06-04 23:50

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.