Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
![]() |
Hvor mye vann?Jeg er elendig til å drikke vann. Virkelig. Var flink i starten men det har dabbet av. Erstatter heller ikke vann med brus(light), kaffe, te og melk drikker jeg ikke så inntaket er generelt dårlig. Men har tatt meg selv i nakkeskinnet nå og regnet nettopp at jeg har drukket 6 flasker med vann i dag.. 0.7dl i flaska |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VannDet vil si at du har drukket 4,2 liter vann i dag og det skulle være mer enn nok! Om du drikker mye vann og ikke passer på å fylle på med salter og mineraler så kan du være ille ute, så pass litt på det om du blir svimmel eller kraftløs.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
![]() |
Sv: VannDa skal det være nok sikkert ja. Jeg har ikke tenkt over utover dagen her om hvor mye jeg egentlig drakk. For skal jeg lytte til kroppen å drikke når jeg blir tørst så blir det ca 1 glass vann pr dag å det vil jeg tro er for lite |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Vannjeg går til ernæringsfysiolog, og spurte om det går ann å drikke for mye! hun sa at det som er farlig er å drikke for mye for fort (da snakker vi store mengder veldig fort - for det kan føre til overhydrering). men å drikke generellt mye over en hel dag, er ikke farlig. men drikker man veldig mye må man passe på å få i seg litt salter |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :)
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Hvor mye vann?Jeg er ganske ny i gamet, og har lurt litt på vanninntak/salt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mye vann pr dag egentlig? | lijo | Spørsmål og svar | 8 | 14-03-10 14:32 |
Hvor mye vann man bør drikke? | Adriane | Spørsmål og svar | 10 | 26-11-08 17:56 |
Hvor mye vann er for mye? | Zenia | Generell ernæringsdebatt | 10 | 02-03-08 10:11 |
Hvor mye vann? | Lilly | Ketolysekuren | 13 | 02-11-07 14:34 |
Hvor Mye Vann Har Du Drukket I Dag?? | Hyper | Lavkarbo generelt | 20 | 06-12-06 22:21 |