Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvorfor skjer det ikke noe???

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 28-05-10, 22:17   #1
juttis82
Nytt Medlem

juttis82 sin avatar

Medlem siden: May 2010
juttis82 er på en erverdig vei
Exclamation

Hvorfor skjer det ikke noe???

Hei alle sammen!
Er en ny bruker her på karbojunkie så måtte med engang få ut litt frustrasjon her; jeg har holdt på med fedon diet siden begynnelsen av mars og de første ¤ kiloene forsvant jo i løpet av to uker: Etter det tok det & uker før en og en halv kilo forsvant: Etter det plutselig gikk vekta opp!!!! Ikke mere enn en og en halv kilo men alikevel og etter det har det bare blitt stående på det samme: Begynner å bli desperat og nesten tenker at jeg er bare et menneske som ikke kan gå ned i vekt: Jeg trener og har kuttet mye ned på styrketrening for nå er det viktig at vekt i tal går ned pga helsemessige årsaker:

Har noen noe tanker om dette eller noe å som kan motivere meg videre???

juttis82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindeberg Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 22:37   #2
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Hvorfor skjer det ikke noe???

Hei Juttis, og velkomen hit!
Rådar deg til å lese Arnakristin sin tråd for nybyrjarar på lavkarbo som du finn her:Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Kroppen din er inga maskin som du kan diktere til å gjere det DU vil, den treng tid på å fordøye omrokkeringane. Det kan vere mange faktorar med i bildet, syklus, stress, for lite vatn, etc.
Gerd har også ein fin tråd om tolmod og slankestress som er vel verdt å få med seg!
Eg går tregt nedover, eg veit det, og det plagar meg ikkje nemnverdig, for eg kjenner etterkvart på klea at dei blir romslegare, eg kjem meg inn i bukser eg ikkje har hatt på meg på 5 år etc. VEKTA ER IKKJE ALT.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når man ikke er sulten og man spiser veldig lite hva skjer med forbrenningen...?! mamma til tre gutter Ketolysekuren 6 21-08-08 22:10
Hvorfor skjer dette? Lovehandle Ketolysekuren 10 24-10-07 14:54
Teller ikke TE som en del av den daglige vannmegden? Hvorfor ikke? SkinnyToBe Ketolysekuren 24 23-09-07 21:53
Hva skjer hvis man ikke spiser noe? Drømmepie Spørsmål og svar 6 09-10-05 16:52
Hva skjer videre.. om ikke lenge. Elisabet Lavkarbo generelt 3 01-06-05 12:59

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.