Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Hundremeterskogen

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-12-04, 04:54   #1
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Hundremeterskogen

Begynner lørdagsmorgenen med en liten tråd om Ole Brumm, jeg!

Lurer på hvem som er din favoritt i hundremeterskogen - og hvorfor!
(er det slik at man finner den favoritten som er mest lik en selv, tro?)

Gammel 11-12-04, 15:26   #2
Gir
Seniormedlem

Gir sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 46
Gir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snillGir er virkelig snill

TIGERGUTT
Han er bare helt fantastisk. Blir jo ernergisk bare av å tenker på han "Jeg homper, skumper, dumper, bumper. Tam tam tam tam taaaa"
Nei gu han er herlig
Nå ble jeg glaaaad

Delmål:

Gir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gudene vet .... Jeg vet ikke Svar med sitat
Gammel 11-12-04, 15:37   #3
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

eselet

Gammel 11-12-04, 17:00   #4
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Jeg har ikke helt bestemt meg for hvem enda, jeg. Jeg heller mellom Tussi og Petter Sprett..

Men! Nå fant jeg en test, hehehehe.

"Hvem er du i hundremeterskogen?"
Testen ligger her: http://www.spray.no/testorama/?id=28

Så da får jeg vel svaret snart

Gammel 11-12-04, 17:02   #5
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Hmmmm.. Jeg ble Tigergutt! DET hadde jeg ikke forventet!

Gammel 11-12-04, 17:21   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Her er svaret jeg fikk:

Jaså, du ville gjerne være Tigergutt?

Ole Brumm

det hadde jeg vet egentlig ventet
Og det er han jeg liker best også....

Gammel 11-12-04, 18:06   #7
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Å jaaa... Var det slik den var... måtte taste inn svarene mine en gang til. Da ble det selvfølgelig

jasså, du ville gjerne være Tigergutt?

Sprett

Stemte litt bedre....

Gammel 11-12-04, 18:39   #8
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg er visst Ole Brumm jeg... Får innfinne meg med det... Spray testene pleier å være veldig så vitenskapelige og riktige!

Jeg klarer ikke bestemme meg for en i hundremeterskogen, men jeg føler meg som Ugla og Tigergutt på en gang. Også litt brumm da...

Gammel 12-12-04, 20:08   #9
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Jeg ble Nasse Nøff. Tror det passer ganske bra...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 12-12-04, 21:31   #10
Tidligere bruker
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Nille

Her er svaret jeg fikk:

Ole Brumm

det hadde jeg vet egentlig ventet
Og det er han jeg liker best også....

Signerer!!

Svar med sitat
Gammel 13-12-04, 00:43   #11
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Nei, enn blir ikke alltid det en vil, ser det ut for. Jeg fikk nå dette svaret;

"Jaså, du ville gjerne være Tigergutt?

Nasse Nøff"

Ikke ulikt, forresten!

Ja,ja; " en får væra det en er om en itte vart som en sku...."

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 13-12-04, 01:01   #12
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Nasse Nøff ???

Hmmmmm

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-12-04, 11:58   #13
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Ble en TIGERGUTT!? Enda det er Ole Brum jeg føler mest tilhørighet med...

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-12-04, 21:58   #14
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Ble en TIGERGUTT!? Enda det er Ole Brum jeg føler mest tilhørighet med...

Haha, mens alle vi andre har fått høre at 'jasså, så du ville være tigergutt?', men har blitt no annet alle sammen - mens du fikk han, men ville ikke være han!

Gammel 13-12-04, 23:29   #15
Aline
Admin

Aline sin avatar

Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg ble wannabe tigergutt, men egentlig tussi....?????????? jeg trodde jeg var en evig optimist... *sukker* så er jeg vel ikke det, da...

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-04, 23:53   #16
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Heldig du! Jeg ville egentlig bli tussi, jeg. Synes Tussi har mye bra å komme med. Tussi er jo ganske realistisk da. Om kanskje litt pessimistisk. Jeg pleier å være så immari optimist og godt humør, at jeg kanskje føler at jeg trenger å være litt tussi for å få litt balanse. Jeg beundrer Tussi for Tussi klarer å komme seg gjennom hver eneste dag selvom han tillater seg selv å ikke trenge å være så fryktelig happy-go-lucky hele tiden.

Ønsker meg litt mer av Tussi i meg selv!

Gammel 14-12-04, 08:26   #17
Aline
Admin

Aline sin avatar

Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

føler meg litt bedre takk men jeg er jo egentlig motsatt... tror jeg må ta testen igjen, var kanskje ikke helt ærlig...

Nybegynnerinfo!

Gammel 14-12-04, 08:29   #18
Aline
Admin

Aline sin avatar

greit jeg gir meg jeg ble tussi igjen....!!!!

Nybegynnerinfo!

Gammel 14-12-04, 12:45   #19
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Vil være Tigergutt, ble Nasse Nøff. Det er vel fordi jeg er så glad i rosa, det!

marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 14-12-04, 12:59   #20
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Og her er svaret mitt:

Ole Brumm

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 14-12-04, 13:24   #21
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Vi er vel ganske like vi Anne, - det var svaret jeg fikk og !!

Gammel 14-12-04, 13:28   #22
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Ja....og Bestemødre er vi og...har du med deg Rullatoren din på jobb? Det har jeg

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-12-04, 05:53   #23
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

jeg er veldig glad for at vi har noen Ole Brumm "bestemødre" her!

Gammel 20-12-04, 07:38   #24
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg også fikk akkurat samme svaret som dere Hadde aldri trodd at jeg skulle være så lik dere Og jeg som trodde jeg var Kristoffer Robin

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 04-02-05, 22:23   #25
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Ble vist nasse nøff jeg...

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.