Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ny her og lurer litt?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-10-10, 10:13   #1
HønePøne
Juniormedlem

HønePøne sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
HønePøne er på en erverdig vei

Ny her og lurer litt?

Hei, startet opp min ketolyse/lavkarbo diett igjen på mandag (prøvd ett par ganger før). Men denne gangen skal det gå . Har gått ned 3.2 kg siden mandag. Går det ann da?? Er det fordi jeg hadde så mye vann i kroppen? Jeg kom i ketose allerede tirsdag, med dårlig ånde, ømme legger og alt det som følger med. Men det må man ta med..
Også lure jeg på om hvilke viaminer som er lure å ta? (har ikke ketlyse sine).
Håper noen som vil svare.
Ellers må jeg bare si dette er ett flott forum og det er så utrolig mange flinke folk her

HønePøne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:16   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ny her og lure litt??

Det vann ja. Man går ikke ned over 3 kg fett på 4 dager, dessverre. Men ned er ned!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:27   #3
HønePøne
Juniormedlem

HønePøne sin avatar

Sv: Ny her og lurer litt?

Ja ikke sant.. ned er ned

HønePøne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 11:21   #4
Frodtiz
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordland
Alder: 45
Frodtiz er på en erverdig vei

Klart at man går ned de første kiloene lettest(da det jo er mest vann),men det er jo uansett en super start!! Lykke til videre!

Gammel 22-10-10, 11:57   #5
wahaj
Medlem

wahaj sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 36
wahaj er på en erverdig vei

Kalium, krom, magnesium, multivitaminer, sink, selen, kalsium iallfall
Er jo det som er i de ketolyse tablettene.
Kjøper du multivitamin er nok det meste i det (kanskje bortsett fra kalsium).

Tar de fra ketolyse jeg, og omega 3 i tillegg.

Lykke til videre!

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 12:00   #6
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Hei,
Gå inn på www.ketlolyse.no så ser du hva du trenger. Vareutvalget til Ketolyse får man også kjøpt på enkelte Menybutikker.
Det er anbefalt at man tar tilskudd på ketogene dietter hvilket merke man velger er helt opp til den enkelte men ketolysetablettene er designet for å optimalisere ketolysekuren. De som bruker ketolysetablettene sier at de faller billigere ut enn å kjøpe tisvarende på helsekost/apotek.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 12:34   #7
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

De som bruker ketolysetablettene sier at de faller billigere ut enn å kjøpe tisvarende på helsekost/apotek.

Ohojj, JA! Mye billigere. Sparer ca 500,- kroner ift helsekostbutikken sine priser.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 14:27   #8
HønePøne
Juniormedlem

HønePøne sin avatar

Tusen takk for svar... Jeg får kjøpe meg litt vitaminer skjønner jeg..
Jeg har funnet ett slags knekkebrød som heter Fiberrik med solsikkefrø. ingredienser erHvetekli, siktet rugmel og solsikkekjerner.. 2,7 karbo i en skive hvorav sukker 0,5. Går det ann å spise litt slike??
De var veldig gode med eggesalat og salami nemlig

Gammel 22-10-10, 14:43   #9
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HønePøne, her.

Jeg har funnet ett slags knekkebrød som heter Fiberrik med solsikkefrø. ingredienser erHvetekli, siktet rugmel og solsikkekjerner.. 2,7 karbo i en skive hvorav sukker 0,5. Går det ann å spise litt slike??

I "teorien" er en fiberrik nå og da helt ok, men det er veldig mange som ikke går ned i vekt når de spiser noen form for brød/korn/frø/kli. Det må du rett og slett kjenne på egen kropp - vi er så forskjellige med hensyn til hva vi "tåler".

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 19:00   #10
ada-emilie
Sperret

Medlem siden: Mar 2010
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Kjøper du Spektro sin multi vitamin mineral får du i deg alt, men jeg anbefaler å kjøpe ekstra magnesium og kanskje krom også om du har mye sukkersug. Sink er heller ikke dumt å ta for seg på kveldstid siden det ikke så lett opptaes.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 19:48   #11
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av HønePøne, her.

Tusen takk for svar... Jeg får kjøpe meg litt vitaminer skjønner jeg..
De var veldig gode med eggesalat og salami nemlig

Nannhas knekkebrød vil nok være bedre både smaksmessig og karbohydratmessig - og muligens også blodsukkermessig.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 09:43   #12
HønePøne
Juniormedlem

HønePøne sin avatar

Tusen takk for alle svar setter stor pris på det.
Ha en strålende helg alle sammen

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hei jeg har lest litt om pcos og jeg lurer på litt yunie89 PCOS og karbohydratkontroll 8 16-04-09 11:55
Lurer litt jeg Irenesol Ketolysekuren 17 08-03-09 20:24
Lurer litt jeg... tinamh Lavkarbo generelt 2 10-10-06 10:39
Jeg lurer litt.. turid Dr Lindbergs 3 25-08-06 20:07
lurer litt... Neemo South Beach 3 12-06-05 22:24

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.