Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Julebordsantrekk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-11-10, 23:06   #1
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Julebordsantrekk

Jeg er fullstendig blånn når det kommer til å pynte seg - og det er ikke bare noe jeg sier!

Har kjøpt ny kjole til julebord og siden dette er til julebordet på Lille Gubbens arbeidsplass er det liksom litt ekstra nøye for meg at jeg ser bra ut. Vil jo at han skal være stolt over kvinnen sin. Kjolen er rød, knekort, litt tettsittende (ikke strikkestoff) og har litt brede stropper. Svarte pensko (ikke bling-bling) eller nesten knehøye svarte selskapsstøvletter? Jeg digger de støvlettene, men er usikker på hvordan de blir til akkurat den kjolen...

Og strømpebukser - hudfarget?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:07   #2
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Julebordsantrekk

Hadde gått for svarte strømpebukser til svarte sko/støvletter og rød kjole

Gammel 19-11-10, 23:09   #3
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hadde gått for svarte strømpebukser til svarte sko/støvletter og rød kjole

Men blir det ikke litt pussig da, når det er stropper på kjolen så viser man jo mye hud oventil?

TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:10   #4
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Synes det blir like pussig å ha en "hudfarge" på beina og en annen "hudfarge" på overkroppen. Med mindre du finner en strømpebukse som matcher hudfargen din perfekt da. Bare min personlige mening da. Jeg er ingen stylist akkurat!

Gammel 19-11-10, 23:13   #5
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Synes det blir like pussig å ha en "hudfarge" på beina og en annen "hudfarge" på overkroppen. Med mindre du finner en strømpebukse som matcher hudfargen din perfekt da. Bare min personlige mening da. Jeg er ingen stylist akkurat!

Finnes det skummetmelk-fargede strømpebukser?

Gammel 19-11-10, 23:16   #6
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Menne. Du skal ikke ha noe utenpå kjolen? jakke eller bolero eller noe sånt? For er egentlig enig med deg at det blir penere med hudfarget, hvis skuldre og alt skal være bare

Gammel 19-11-10, 23:29   #7
Veggpryd
Seniormedlem

Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Svarte strømper...? Er ikke det litt eh... 80-talls? hehe

Tenkte som Nellie, bolero eller en jakke. Vil det ikke se litt nakent ut med stropper, nå som det er vinter?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:32   #8
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Ta et helfigurbilde av deg i begge antrekkene (eller alle variantene ).
Av en eller annen grunn ser ikke antrekk likedan ut i speilet som de gjør på bilder... Og da burde det være enkelt å velge antrekk...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:33   #9
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

80`talls faktisk Har jeg svart jakke på meg så bruker jeg svarte strømpebukser. Sånn er det. Alle flyr jo rundt i svarte thights nå om dagen. Jeg er en sånn som HATER når det blir for mange farger å forholde meg til. Jo færre, jo bedre.

Gammel 19-11-10, 23:53   #10
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Svart strømpebukse vil jeg si er veldig riktig til en rød kjole. Også hvis det er bar hud oppe, faktisk. Men det kommer jo også an på stilen din. Hudfarget er litt konvensjonelt og snilt kanskje, svart gjør det litt tøffere.

Hvis det er 80-talls med svart strømpebukse har jeg vært 80-talls de siste par og tjue årene ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 01:55   #11
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Svarte strømper...? Er ikke det litt eh... 80-talls? hehe

Tenkte som Nellie, bolero eller en jakke. Vil det ikke se litt nakent ut med stropper, nå som det er vinter?

Hva er 80 talls med svarte strømper??

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 08:25   #12
Tone L
Juniormedlem

Tone L sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Alder: 65
Tone L er på en erverdig vei

Kan jo også si at jeg er helt enig i sorte strømper til! Jeg synes også hudfarget gjør det litt mer "kjerringaktig", sorte passer bedre til en fest. Ha det hyggelig!!!

Tone L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:13   #13
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Jeg må tydeligvis kjøpe både svarte og lyse strømpebukser og prøve meg frem! Når dere ikke klarer å bli enige så. Høh.

Jeg har en svart, tynn fløyels-lignende bolero, kanskje den kan brukes, jeg må ta en sjekk i speilet når jeg har fikset litt på kjolen. Er så kort i overkroppen at sånne stropper alltid blir for lange så jeg må frem med nål og tråd en kveld også.

Gammel 20-11-10, 10:29   #14
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Er vel ikke noe kjerringaktig over disse damene som bruker hudfarget strømpe til rødt ??????????????

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:31   #15
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Er vel ikke noe kjerringaktig over disse damene som bruker hudfarget strømpe til rødt ??????????????

*hehe* Nå er jeg vel ikke helt sammenlignbar med disse, men jeg er tross alt 42 år og vill festing og bling-bling er ikke meg. Så jeg tror jeg går for hudfarget, med mindre jeg finner ut at svart blir dritknæsj når jeg ser meg i speilet!

Gammel 20-11-10, 10:34   #16
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Jeg har jobbet masse år i en undertøysbutikk, og jeg/vi anbefaler alltid hudfarga strømper. Det er selvsagt en smaksak, men det er absolutt hudfarga det går mest av. Som nevt(og vist med bilder!)over her...tenk over det, hvor mange modeller, skuespillere osv på en rød løper har svarte strømpebukser??

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:35   #17
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Ja jeg hadde ihvertfall gått for hudfarget

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:42   #18
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Jeg har jobbet masse år i en undertøysbutikk, og jeg/vi anbefaler alltid hudfarga strømper. Det er selvsagt en smaksak, men det er absolutt hudfarga det går mest av. Som nevt(og vist med bilder!)over her...tenk over det, hvor mange modeller, skuespillere osv på en rød løper har svarte strømpebukser??

*hehe* Jeg stoler selvfølgelig fullt og helt på en som har jobbet i bransjen og vet hva hun snakker om. (Lett å lede - jeg?!) Og siden jeg ikke er en 17-årig rebell så...

Gammel 20-11-10, 10:49   #19
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Tipper hvertfall Elizabeth Hurley der ikke har på seg noe strømpebukse Kaaan se ut som at Renee også går bar Er det ikke det som er in da?

Gammel 20-11-10, 10:50   #20
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Tipper hvertfall Elizabeth Hurley der ikke har på seg noe strømpebukse Kaaan se ut som at Renee også går bar Er det ikke det som er in da?

Jeg går IKKE bar! Der går grensa altså. Så lekker og feilfri hud har jeg tross alt ikke. Nei, en hudfarget litt shiny strømpebukse blir det tenker jeg. Dessuten er det vel ikke -15 ute der disse damene oppholder seg - vi skal gå til og fra også!

Gammel 20-11-10, 10:53   #21
Tone L
Juniormedlem

Tone L sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Alder: 65
Tone L er på en erverdig vei

Det er klart - meninger er delt, og man må ofte prøve seg frem!

Tone L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:57   #22
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Ha, ha, og jeg som trodde at sorte stømpebukser var mere klassisk og hudfarget var "trygt og godt" (les: litt kjedelig).
Men så har jeg en del "sprelske" nylonstrømpebukser - som jeg bruker når det passer (eller når jeg tror det passer, hehe)

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 11:01   #23
Licota
Seniormedlem

Licota sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Jeg tenker sånn at hvis du kjører for lave pumps og ikke støvletter, kan du godt velge en strømpebukse med et tøft mønster i. Men da kan det lønne seg å skippe smykker og sånt. Eller en hudfarget en med litt skimmer i. Det er også pent.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 11:07   #24
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Jeg tenker sånn at hvis du kjører for lave pumps og ikke støvletter, kan du godt velge en strømpebukse med et tøft mønster i. Men da kan det lønne seg å skippe smykker og sånt. Eller en hudfarget en med litt skimmer i. Det er også pent.

Har fått litt dilla på smykker med litt størrelse og farge på så jeg tenker jeg går for hudfarget strømpebukse med litt skimmer i og noe glitrende rundt halsen. Det er jo så mye morsomt på smykkefronten nå, til en billig penge! Skulle ønske jeg tålte øredobber.

Gammel 20-11-10, 11:09   #25
Licota
Seniormedlem

Licota sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Har fått litt dilla på smykker med litt størrelse og farge på så jeg tenker jeg går for hudfarget strømpebukse med litt skimmer i og noe glitrende rundt halsen. Det er jo så mye morsomt på smykkefronten nå, til en billig penge! Skulle ønske jeg tålte øredobber.

Klips-øredobber!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.