Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Høstkos--Ovnsbakte epler!Nå som høsten virkelig har gjort sin ankomst, og det rusker ute syns jeg det er ekstra deilig å sitte litt i sofakroken med noe litt ekstra godt- og varmt. Jeg har vokst opp med stor eplehage og syns derfor smaken av eple er smaken av høst! Siden eple ikke er sååå aller værst med tanke på antall karb./100gr (ca 10gr./100) unner jeg meg en liten posjon med dette på lørdagskvelden: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Høstkos--Ovnsbakte epler!Ungene lager dette av og til, bare at de har honning over. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Høstkos--Ovnsbakte epler!mmm...lager denne nå...står i ovnen, mens jeg sitter utålmodig og venter...har ikke fløte da, men finner nok på noe annet lurt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og trening
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Høstkos--Ovnsbakte epler![quote=krølltoppen;960474]Nå som høsten virkelig har gjort sin ankomst, og det rusker ute syns jeg det er ekstra deilig å sitte litt i sofakroken med noe litt ekstra godt- og varmt. Jeg har vokst opp med stor eplehage og syns derfor smaken av eple er smaken av høst! Siden eple ikke er sååå aller værst med tanke på antall karb./100gr (ca 10gr./100) unner jeg meg en liten posjon med dette på lørdagskvelden: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: eat
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ovnsbakte grønnsaker med pastasaus | klarasophie | Middag | 4 | 05-02-09 11:40 |
Pinjekjernekarbiser m fetakrem og ovnsbakte grønnsaker | Sivensvans | Middag | 8 | 24-09-08 21:37 |
Grønne epler og nypoteter | Båten | Lavkarbo generelt | 1 | 07-07-08 14:48 |
Når kan man spise epler? | Blossom | Induksjonen | 5 | 14-04-05 17:21 |