![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Peppes pizzaSkal på peppes med nye jobben på fredag, og jobber med en slagplan. Jeg håper jeg kan bestille egen mat- tenkte uasett å være ærlig å si jeg går på lavkarbo kos. Tenkte å bestille cæser salat med kylling, og bare ta bort krutongene, eventuelt bestille uten.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peppes pizzaJeg var på peppes i januar og spiste cæsar-salat - vel det ER ikke cæsar-salat de serverer! Ikke romano-salat, svært lite kylling og rømmedressing... ick... anbefales ikke! Bestill heller burgereren med salat til og la være å spise brødet sier nå jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Sv: Peppes pizzaEr helt åpen om at jeg spiser lavkarbo og det blir stort sett akseptert uten noe om og men, De få gangene det har blitt uggne kommentarer har jeg brukt "føler meg så mye bedre og mye mer opplagt med stabilt blodsukker" kortet. Fungert veldig greit de få gangene det ikke er sted og plass for en større kostholdsdiskusjon |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Sv: Peppes pizzaEr jo berre å seie at du har gjort eit bevisst valg, for helsa di. Det seier eg, då held som regel folk kjeft eller nikkar og seier at det er lurt/bra. Om folk stirer eller "peikar", la dei gjere det, dei har ingen rett til å diktere noko som helst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Peppes pizzaTusen takk alle sammen. Stemmer nok at jeg lett bukker unna for mengde presset, men er frustrerende når de ikke forstår. Har prøvd å forklare det til min venninne, alikevel server hun meg saft, oppskåren frukt, eller tar med hvitløksbaguetter (!), har ikke spist da, når hun gir meg, men forklarer atter en gang hva det går i. Det eneste hun har fått med seg, er at man kan miste hjerneceller, og lavkarbo er farlig
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 61
![]() ![]() |
Sv: Peppes pizzaJeg bruker å si at jeg må holde blodsukkeret mitt stabilt, og da kan jeg ikke spise/tåler ikke karbohydrater (mel/sukker/potet/ris eller hva det nå er som jeg burde spist). Det er ikke løgn heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Bergen
Alder: 67
![]() |
Sv: Peppes pizzaVar på Peppes med en gjeng mannfolk, sa at jeg var på slankeren og bestilte en gresk salad og et glass rødvin. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lavkarbo
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Peppes pizzaJeg pleier bare å si... ''holder meg unna karbs om dagen jeg... '' uten å legge noe mer i det... føler aldri at jeg får noe negativ responds på det. Sier det som det mest naturlige i verden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 42
![]() |
Sv: Peppes pizzaJeg skjønner ikke hvorfor noen liksom krever forklaring for at man lever lavkarbo. At man må forsvare seg. Alle må da få bestemme selv over sitt eget liv. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Peppes pizzaFøler mange ikkr vet hva karber er faktisk, så om jeg sier det, så graves det mer. Men nå skal jeg manne meg opp frem til fredag, dette er en veldig viktig "kneik" å komme over for meg, tenk på de mulighetene jeg vil få når jeg klarer komme over det! Men nå som jeg har begynt på ketolyse, føler jeg for å leve litt mer striks, og ikke bare gi meg hele tiden. Jentegjengen jeg henger med innimellom kommer jo alltid med den "er jo bare en liten bit jo". Men nå skal de også drilles.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Peppes pizzasaus? | Aravis | Lavkarbo generelt | 7 | 08-02-11 12:47 |
OE Pizza med kun 11 gr karbo for en normalt stor pizza! | Ziggy | Optimal Ernæring | 42 | 02-09-10 11:33 |
Pizza og hvitløkselskere: forsøk Rustica pizza! | Anka | Middag | 31 | 05-02-09 22:08 |
Burger på Peppes | gullahar | Ketolysekuren | 7 | 21-05-08 18:09 |
Spiste Peppes pizza i går | MorStine | Ketolysekuren | 2 | 23-12-07 09:53 |