Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
![]() ![]() |
Farris bris med smak?Jeg har hørt man kan drikke ren farris. kan jeg også drikke farris bris med tilsatt smak? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: farris bris med smak?Jeg kjenner ikke til et eneste Farrisprodukt med karber så tut og kjør. Se forøvrig lengre ned der det er lenker med liknende titler. Mange som har spurt det samme spørsmålet før og mer utdypende svar der
Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det)
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: farris bris med smak?Når du står med flasken i hånden inne på butikken, så må du nesten gjøre det alle vi andre må: Se på flasken (eller whatever matprodukt), finn innholdsfortegnelsen, let deg fram til antall gram karbohydrater pr 100 g og så kan du gjøre en vurdering.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Farris Bris vs. farris | Snorkfrøken__ | Lavkarbo generelt | 3 | 29-09-10 19:04 |
Farris Bris - 0 karbohydrater | marjusen | Lavkarbo generelt | 12 | 18-09-10 21:05 |
BonAqua og Farris Bris | girl | Lavkarbo generelt | 2 | 19-06-09 07:49 |
Farris Bris | tommygutt | Spørsmål og svar | 10 | 27-01-08 17:21 |
Farris Bris | Tingeling | Lavkarbo generelt | 4 | 21-05-05 21:03 |