Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Maten ferdig og levert på "døra"

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-03-11, 20:57   #1
Linda Merete
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Løten
Linda Merete er på en erverdig vei

Maten ferdig og levert på "døra"

Jeg har bestilt meg mat nå, slik som leveres på "døra". Må hente den på en butikk i bygda der jeg bor, men da er alle dagsmenyene for 14 dager klare og trenger kun oppvarming..
Er det noen andre som har prøvd dette?? Har bestilt maten hos spis deg slank, er lavkarbo menyer. Ser ikke så ille vondt ut assa..
Men er spent på om noen av dere har prøvd dette.
Ser det er mye oppskrifter på mat her inne, men porsjonene er jo så store.. I vår familie er det kun jeg som trenger å slanke meg/ endre livsstil..

Håper virkelig jeg skal lykkes denne gangen, dette er for belastende på syken å "feile" igjen

Linda Merete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, skal prøve meg hvertfall Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 20:59   #2
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Maten ferdig og levert på "døra"

Hvis du søker på spis deg slank så trur jeg det kommer opp endel

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 21:33   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Maten ferdig og levert på "døra"

http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=13 her finner du flere tråder om spisdegslank

Jeg var kjempefornøyd med maten - den blir litt "babymat" i konsistens - men jeg likte smaken godt, og ELSKET å kunne la være å tenke "mat" hele tiden selv... jeg laget opp egne porsjoner etter oppskriftene i boka etter 4 uker og frøs ned på samme måte så jeg hadde frokost og lunsj "ferdig"
Dessuten var det så stor variasjon i måltider at man får litt inspirasjon til man skal lage maten selv

Ønsker deg lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Hvor mange kg opp når man er "ferdig" mindor Eurodiett 1 17-07-08 12:53
Spiser dere "ferdig" kjøttvarer? cilemora Dr Lindbergs 8 31-10-07 20:23
Lavkarbo mat levert på døra LilleRosin Ketolysekuren 2 15-06-07 13:20
Atkins levert på døra! Marianne Nyheter / media 24 08-03-05 22:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:27.