Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
Når det gjelder kolesterolJa når det gjelder kolesterol. Jeg ble litt bekymret i går. Jeg spiser nå masse egg og lite karbo og har det helt topp. MEN i går fikk mannen brev fra legen om at han har litt kolesterol. Så han må passe litt på mat inntaket. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når det gjelder kolesterolEgg i forhold til kolesterol er friskmeldt, gir ikkje høgt kolesterol. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når det gjelder kolesterolSøk opp "kolesterol" på forumet, mange tråder om samme tema |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Finnskogen, like innenfor svenskegrensa
![]() |
Sv: Når det gjelder kolesterolVi har gått på lavkarbo siden august i fjor. Fruen i huset hadde skyhøyt blodtrykk (220 / 130 )og colisterol. Gikk på de sterkeste medisiner. Etter en stund på lavkabo ble blodtrykksmedisen satt ned til vanig dose, etter siste legebesøk ble også disse og colisterolmedisinene halvert. Skal til legen igjen etter påske. Hvis det fremdeles er like bra kan hun slutte med medisin. Hun har også gått ned 30 kg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo sånn ca...
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når det gjelder kolesterol
Wooow det er jo fantastisk. Så flink hun har vært. Det er vel ikke noe å si på at vekta står stille nå når hun har gått ned så mye. Den trenger vel bare litt tid på å omstille seg. Tenk at medisinen ble halvert. Helt utrolig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Når det gjelder det mentale ... | kineserbolle | Ketolysekuren | 18 | 20-08-10 22:49 |
Når det gjelder vafler? | MiLLiliLLi | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 5 | 17-01-10 15:44 |
Best når det gjelder | Pocahontas | Ketolysekuren | 6 | 21-04-09 14:38 |