Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Pass på nyrene dine!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-05-11, 11:57   #1
Maggen
Medlem

Maggen sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Maggen er på en erverdig vei

Pass på nyrene dine!

Dette fikk jeg ropt etter meg, da jeg var innom Sunkost og skulle spørre etter lavkarbo-brød.. " Går du på sånn ketose-diett " ? " Du må ikke gå på sånn diett for lenge..! "
Alt jeg spurte om var om de førte lavkarbo-brød..

Mulig jeg er litt nærtagende. Men ble ganske irritert og forbauset over å bli fortalt hva jeg skal gjøre. Følte meg som ei lita jente som ikke visste hva jeg dreiv på med..
Gikk til en annen Sunkost, der var de så hyggelige. De hadde også diskutert om å ta inn brødet
Sikkert flere her inne som møter motstand i dagliglivet. Er slitsomt å sitte på jobb også, og alle rundt spisebordet skal kommentere hva du spiser. Mens de selv trøkker innpå cola, ris, brød og boller...
Jaja...Måtte bare lufte litt frustrasjon...

Maggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen og blid! Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 12:30   #2
kthnk
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
kthnk er ny på veien

Sv: Pass på nyrene dine!

Skjønner deg godt og har det på samme måte for tiden. Er drittlei av at alle skal mene noe om MITT kosthold og MIN kropp
Tror folk ser på lavkarbo som noe sektgreier. Min mor lurer på når denne "perioden" min skal være over...
Jeg har sluttet å si noe som helst til noen, jeg spiser MIN mat i det stille så får andre holde seg til sitt eget kosthold og sin egen kropp.

Men når sant skal sies så er det nok en del lavkarbere som oppfører seg litt sekterisk, så enkelte bidrar godt til å underbygge det ryktet...
Flyr helt i taket og dømmer nord og ned om man sier at man gir ungene sine (som er sunne og friske og slanke) frukt og juice og en is en gang iblant. Er noen som ikke skjønner at den "sannheten" som vi forfekter kanskje ikke er det rette, eller nødvendig, for alle andre.

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 12:17   #3
Maggen
Medlem

Maggen sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Maggen er på en erverdig vei

Sv: Pass på nyrene dine!

Ja, det er skikkelig irriterende når folk skal fortelle deg hva du skal/bør gjøre,, Beste er vel å lukke ørene og bare holde på med sitt...

Maggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen og blid! Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pass deg, ellers setter jeg meg på deg! lionesse Livets lyse side 2 06-02-10 09:12
Nyrene våre, da? raptor Generell ernæringsdebatt 6 21-06-08 13:49
Det murrer i nyrene ... Sense Ketolysekuren 4 12-06-08 23:24
Pass på Otrivin-bruken! mofe Fysisk og mental helse 3 03-05-06 20:47
Kjøpedressing - pass på! Karin Lavkarbo generelt 12 02-04-06 00:01

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.