Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Traktorlyder innvendig...?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-05-11, 17:49   #1
kthnk
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
kthnk er ny på veien

Traktorlyder innvendig...?

Har de siste dagene ikke vært så flink med kostholdet, og spist en del mer karber enn tidligere. Ikke høykarbo som før, men rundt 100 kanskje pr dag antar jeg. Også enkelte stivelse/mel-produkter.
De to siste dagene har jeg blitt sjokkert av hvilken aktivitet mitt indre er i gang med Har ikke veldig vondt, bare et jevnt ubehag, men lydene!!?!?! Høres ut som døende kuer og små brummende traktorer inni der...
Noen andre som har opplevd det samme? Hvor lenge varer det? Det er direkte pinlig, særlig på jobb
Gurimalla! Jeg skal ALDRI mer spise en eneste karbe i hele mitt liv...

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 19:18   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Traktorlyder innvendig...?

Jepp - høres kjent ut Det går heldigvis over

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 19:25   #3
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Jada! Og jeg sluttet å drikke melk for 20 år siden akkurat derfor.

Nå som jeg er gravid er det aldri så mye tvil om jeg kjenner babyen eller ikke. Det er ikke luft under pressi hvertfall. Slipper faktisk ikke en fjert med riktig kosthold.
Og jeg bor med en som muligens burde hatt Chrons-diagnose, vi pleide å sette karakterer på raping. Vi kunne jo ikke late som det ikke skjedde heller.
But those days are long gone!

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 19:26   #4
Fluke83
Medlem

Fluke83 sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 42
Fluke83 er på en erverdig vei

Jeg blir et levende gasskraftverk når jeg spiser karber..

Det er spesielt ille om jeg går brått fra lavkarbo/ketose til et karbonivå på nærmere 100 gram eller over, da er det best å la meg være alene..!

Luft og lukt er èn ting, men kjenner også igjen de lydene du snakker om... Makan til aktivitet..!

Men på den annen side så bare bekrefter det teorien om at vi ikke er optimalisert til å spise/fordøye store mengder karbohydrater

Fluke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;) Svar med sitat
Gammel 12-05-11, 14:45   #5
kthnk
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
kthnk er ny på veien

Nei noe er det iallfall som skjer i kroppen... Som om den gjør opprør, bokstavelig talt

Har nå lagt på ca 40-50 karber de siste to dagene. Ikke vært i ketose men likefullt lavkarbo. Men jeg merker ikke noe særlig til forbedring
Har spist en Skyr og to karbonader i dag. Vurderer å ikke spise noe som helst unntatt vann en dag el to bare for å få magen i godt humør igjen, og så gå rett på ketose-kosthold igjen, med kun kjøtt og egg og grønnsaker.

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Feit innvendig av fett? anonymen Spørsmål og svar 2 19-10-09 06:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.