Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Kesam med vanilje?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-05-11, 22:00   #1
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Kesam med vanilje?

Hvordan er denne med tanke på lavkarbo?!

Når jeg leser på karboinnholdet, så er ikke det så aller verst; ca 8 karber pr 100 gr, MEN så leser jeg nå i ettertid at den inneholder 5% sukker!
Det er vel ikke bra i hele tatt, eller?

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 22:03   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kesam med vanilje?

Jeg ville heller laget meg av rømme eller creme fraiche med vaniljedråper/pulver og søtningsstoff

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 22:09   #3
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Kommer helt ann på hvor mye du skal spise. Hadde ikke nølt med å spist en klatt i ny og ne med noen nøtter i, for litt balanse i måltidet, men anbefaler ikke bruk av typen å sitte og spise hele boksen på en gang

Gammel 29-05-11, 22:11   #4
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

hehe, nei, det er mer en liten dæsj oppå fun light gelèn min

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 22:13   #5
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Prøv og se hva som skjer

Gammel 01-06-11, 22:14   #6
HenrikBooe
Medlem

HenrikBooe sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Alder: 31
HenrikBooe er på en erverdig vei

Bruk en vanlig Kesam og 1 vaniljestang istede + kanskje litt søtningsmiddel evt Stevia som er favoritten her

HenrikBooe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 00:08   #7
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kommer helt ann på hvor mye du skal spise. Hadde ikke nølt med å spist en klatt i ny og ne med noen nøtter i,

På Lindberg kanskje... Men på ketolyse er den helt feil. Det er like viktig hva karbene kommer fra, som mengde. Og rent sukker er feil for å si det sånn

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips til dere som liker Kesam Vanilje (yoghurt) Aphrodithe Spørsmål om matvarer og oppskrifter 15 01-11-09 16:18
Kesam eller mager kesam? alvepiken Lavkarbo generelt 1 24-03-09 13:19
Tillatt med bær og Kesam Vanilje? Aphrodithe Spørsmål og svar 17 25-01-09 10:48
Vanilje Kesam Marilyn Ketolysekuren 4 17-01-08 09:47
Kesam vanilje som ostekakefyll? Tiril77 Kake/dessert og snacks 2 27-01-05 09:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.