Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Alder: 41
![]() |
FeriematI fjor, var jeg i syden en tur i påska. Da fullførte jeg lavkarbo også der nede, men det var fryktelig vanskelig til tider. Spesielt med tanke på lunsj og middager ute. Så da vi dro tilbake i sommerferien orket jeg ikke styre med det, og spiste som før igjen (også fordi det ble ekstremt mye dyrere med lavkarbo der nede). Og det var jo noe av det dummeste jeg har gjort, for da klarte jeg ikke å komme i gang igjen etter ferien. Ikke før nå, faktisk. Og nå er det atter en gang snart ferie tid, og jeg skal nedover til varmen igjen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feriemat
Hei!
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Sv: FeriematDu har jo egentlig svaret selv - selv om det var utfordrende første gangen, bør du vel holde deg til lavkarbo i så stor grad som mulig slik du gjorde første gang |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
![]() |
Sv: FeriematAkkurat tilbake fra Kypros uten vektøkning. All inclusive reddet meg. Masse buffeer som man kan velge fra. Ellers må du være tydelig i bestilling. I stedet for poteter,ris eller pasta ønsker jeg brokkkoli f.eks. jeg ba om salat uten mais osv hele tiden,og birger uten brød... Gikk veldig fint. Spiste myte mat,men sto stille i stedet for opp 4 kilo som forrige tur. Lykke til. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 38
![]() |
Off topic altså, men piel de sapo? sant? HURRA |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
4.2 gram karbo pr 100 gram ca (har også sett 4.4). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
![]() |
Sv: FeriematSkal dra til syden i morgen. Satser på kjøtt og egg i alle fasonger. I tillegg har jeg bestemt meg for trening hver morgen før frokost. Dessuten har jeg Skaldeman i bakhodet, så skulle jeg gå opp ett par kilo, har jeg metoden for å få det bort i løpet av få dager etter ferien. Jeg er så uheldig/heldig at jeg faktisk ikke tåler en del høykarbomat, så jeg kan ikke skjeie ut for mye. Men god vin tåler jeg, og skal nye |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
![]() |
Sv: FeriematDet skal selvfølgelig være nyte til slutt! God ferie til alle der ute på lavkarbo |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Sv: FeriematLurer på hvor i syden dere pleier reise, siden dere har problemer med at det er for mye karbo? Jeg synes at både middelhavsmat (unntatt mesteparten av Italia) og thaimat er veldig enkelt å gjøre lavkarbo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
![]() ![]() |
Sv: Feriematskal til Malorca om ikke lenge, skal kjøpe inn endel mat der som vi kan lage på rommet. Spent på hvordan det går med maten, da det er lettere å miste motivasjonen til å å holde seg unna raske karbs når man ikke er hjemme.
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FeriematJeg var på hotell med inclusive-pakke og kan VARMT anbefale dette
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() |
Sv: FeriematVi var nettopp i Spania, og hadde ingen problemer med å holde med å holde oss til lavkarbo, heldigvis. Frokostbuffet var inkludert, så det var jo enkelt; eggerøre, omelett, porsjert egg, bacon, forskjellige spanske, feite pølser (eks. chorizo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|