Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva skal man si?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-08-11, 10:06   #1
OnMyOwn
Medlem

OnMyOwn sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Porsgrunn
OnMyOwn er på en erverdig vei

Hva skal man si?

http://www.dagbladet.no/2011/08/05/t...hold/17570546/

OnMyOwn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 12:16   #2
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Hva skal man si?

Mye riktig, men fortsatt mye feiloppfatninger og feil. Ikke den verste jeg har lest. Bra med litt fokus på de moderate lchf diettene også. Kan faktisk spise litt mer enn egg og bacon

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:27   #3
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal man si?

For mange er sikkert dette mer overkommelig, selv om jeg må innrømme at det er motsatt for meg. For meg var det mye enklere å tenke "ingen karber" i stedet for "noen karber". Da blir grensene så diffuse, og terskelen for å skli ut så mye lavere. Snuste jo på Fedon forrige gang jeg skulle ned i vekt, men trivdes ikke med det. Liker meg mye bedre på et ketogent kosthold, og greier ikke å se at jeg skal spise annerledes i overskuelig framtid. Jeg tror nøkkelen er fettet - selvsagt også kjøttet, men særlig fettet. Det å få lov til å spise seg sånn godmett uten at det legger seg tvert på stumpen er en sann velsignelse! Mat med fett smaker også mye mer enn mat uten særlig fett. Dette kostholdet har også hatt en gunstig effekt på helseplagene mine - jeg kan virkelig ikke se noe forlokkende i å gå tilbake til skrelt hud på hendene eller stadig tilbakevendende luftveisinfeksjoner. Synes det er trist at fett fremdeles framstilles som farlig, når det gang på gang tilbakevises ved overprøving

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal vi tørre å lage en bildetråd for oss som skal ned rundt 15 kg Hildemor på slanking Ketolysekuren 68 17-04-12 07:28
Når vi skal på påskeferie, hva skal jeg gjøre da? Seba-stina Lavkarbo generelt 15 26-02-10 19:17
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.