Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Noen som kan si meg om denne er ok?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 11-08-11, 13:41   #1
Julepølsa
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Julepølsa er på en erverdig vei

Noen som kan si meg om denne er ok?

http://godgreskmat.wordpress.com/201...amen-besvimte/

Jeg VET at jeg også har hørt om, dessverre ikke smakt, fylt aubergine. husker ikke nøyaktig hva som var i, men den var delt i to på langs, hulet ut og innmaten ble blandet med blant annet stekt lammekjøttdeig, løk, hvitløk og oregano,et egg, fylt tilbake i auberginen og gratinert i ovn.
Hadde allerede betilt vår mat da jeg så dette himmelsk duftende ble brakt til et bord lenger bort og spurte hva det var. Så det på en restaurant på Kreta, som dessverre ikke finnes mer. Men tror jeg må prøve meg frem selv og se hvordan det blir. For dette er vel greit lavkarbo, vel? Så skal jeg jammen spørre meg for neste gang jeg kommer nedover...

Julepølsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 13:42   #2
Julepølsa
Juniormedlem

Sv: Noen som kan si meg om denne er ok?

Tror forresten det var tomatpure og litt kanel også i det....

Gammel 11-08-11, 13:59   #3
Julepølsa
Juniormedlem

gresk mat er jo genialt!
http://godgreskmat.wordpress.com/2011/06/08/briam/
bare bytt ut pottisene med noe annet godt...

Gammel 11-08-11, 14:09   #4
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Ser bra ut det Vi spiser mye Gresk mat

Gammel 11-08-11, 16:30   #5
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Julepølsa, her.

http://godgreskmat.wordpress.com/201...amen-besvimte/

Jeg VET at jeg også har hørt om, dessverre ikke smakt, fylt aubergine. husker ikke nøyaktig hva som var i, men den var delt i to på langs, hulet ut og innmaten ble blandet med blant annet stekt lammekjøttdeig, løk, hvitløk og oregano,et egg, fylt tilbake i auberginen og gratinert i ovn.
Hadde allerede betilt vår mat da jeg så dette himmelsk duftende ble brakt til et bord lenger bort og spurte hva det var. Så det på en restaurant på Kreta, som dessverre ikke finnes mer. Men tror jeg må prøve meg frem selv og se hvordan det blir. For dette er vel greit lavkarbo, vel? Så skal jeg jammen spørre meg for neste gang jeg kommer nedover...

Den er veldig grei. Laget forøvrig sånn selv for en stund siden, men det ble alt annet enn vellykka

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 23:50   #6
Hamster59
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Hamster59 er på en erverdig vei

På lchf-bloggen er det oppskrift på Imam Bayaldi (Imamens besvimelse), det er en vegetarvariant som smaker kjempegodt til kjøtt, særlig lammekjøtt. Og det smaker bare himmelsk, hadde det til middag i forrige uke. Men beregn god tid, det skal stå i ovnen i 1,5 t. Auberginer er god lavkarbomat, i likhet med squash.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har begynt denne uka? (uke 14 - 2010 ) ned10kg:) South Beach 14 17-04-10 11:05
Noen som kjenner til denne? martefie Generell diskusjon 4 21-07-08 23:14
Noen som har kjenskap til denne boka? Solstråle Lavkarbobøker 2 27-05-04 10:26
Er denne boken bra? Har noen lest den? Iset Atkins kosthold 4 03-05-04 10:36

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.