Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
![]() |
Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene?Jeg venter fredeles spent på ketolysekur startpakke, med det sagt så er jeg på lavkarbo dag 12 og har ikke gått ned i vekt, (eier ikke vekt enda, men i følge buksene mine så har jeg ikke gått ned) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????
Hvor henter du dette ifra?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????3 kg på 12 dager??? hvor har du fått det fra??? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????Det er vanlig å gå ned noen få kg vann i begynnelsen. Det er sikkert det du har lest. Grunnen til at det ikke har skjedd med deg er knekkebrødene og frukten som inneholder mye karber som binder vann. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????hmmm... jeg får det fra alle de andre her som har mer enn 30 kilo å ta av... nemlig at de går ned mange kilo de første ukene for deretter å bremse litt...selv om det er vann |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????OG hva med sukkererstatningene???? hva er farlig og hva er ikke farlig??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????En kurv med nektariner og plommer i løpet av de første dagene vil nok greit kunne føre til lite action i begynnelsen - inneholder massevis av karber, binder vann osv. Så om du trekker de 4-5 dagene fra de 12 du har holdt på, så er det bare 7-8 av dem hvor det "burde" skje noe som helst. Mange merker ikke noen vektnedgang den første uken, selv om vi hører mest om de som går ned i bøttevis. Ikke stress med dette, det kommer etter hvert! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????Ingen sukkererstatninger er farlige i små mengder, men ville styrt unna fruktose og andre med karbo. Stevia og sukrin er vell de beste, aspartam, sukralose er andrevalg og bør ikke inntaes i større mengder, dvs 3 l + lettbrus, med lettgodteri blir det adskillig mindre mengder. Problemet med sukkererstatningene er om det trigger et søtsug og gir deg mer lyst på annet søtt og dermed gjør deg mer tilbøyelig til å sprekke. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????En kurv nektariner fordelt på noen dager og noen knekkebrød binder vanligvis ikke såååååååå mye vann altså
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????tusen takk for info folkens.. da skal jeg ikke stresse med det helt enda.. for se hva denne nye uken bringer med seg... takk for linken om sukkererstatninger... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????Haha, tålmodighet er noe dritt, ja! .. og forhåpentligvis en tillært sak, for da er det enda håp for meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????Frukten + knekkebrødene sparker deg ut av ketose som er den fettforbrenningstilstanden du vil oppnå. Det er enten/eller. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt.
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Akershus
Alder: 44
![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????[quote=Pebbles82;1175219]hmmm... jeg får det fra alle de andre her som har mer enn 30 kilo å ta av... nemlig at de går ned mange kilo de første ukene for deretter å bremse litt...selv om det er vann |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Hvor: Sandnes
![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????Jeg gikk heller ingenting ned i begynnelsen. Tok nesten to måneder før ting begynte å skje. Men før jeg begynte med lavkarbo hadde jeg gått på lavkalori i 3 måneder, så det kan jo hatt litt og si. Har endelig innsett at ting tar tid, men heller mett og fornøyd enn sulten og frustrert for å nå målet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????åh det var godt å høre Runnmensunn og Mysil.. men åssen holder dere motivasjonen oppe? og trener dere?... jeg vurdere å svømme ved siden av (når det åpner igjen etter sommeren) jeg har hørt at mosjon hjelper... 2-3 måneder før det skjer noe??? jøsse navn.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Seniormedlem
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????Hvilket annet alternativ har du, enn å holde motet oppe, dersom du vil ned disse kiloene?
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene?Det er sant det Nellie... og tap av vekt er jo ikke det eneste positive.... det er jo masse annet... selv om jeg ikke har gått ned i vekt i løpet av disse dagene så har jeg fått mye bedre hverdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Hvor: Akershus
Alder: 44
![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene????
Bedre helse og et helt nytt liv er mer enn nok motivasjon for min del. Jeg blir skikkelig dårlig når jeg eter vanlig mat, så lavkarbo blir min følgesvenn resten av livet |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene?ja ikke sant... egentlig så stemmer det for meg også.. selv om jeg ikke har gått ned i vekt enda så har jeg ikke mista motet av den grunn.. det er så mye positivt med denne livstilen at jeg kommer til å holde meg til det for resten av livet jeg også... hvem sier du kan ikke kose deg på lavkarbo? eller spise deg mett og god på det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Seniormedlem
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene?Har du målt deg med målebånd? Det kan skje ting i kroppen, selv om det ikke vises på vekten.
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
Hvor: Sandnes
![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene?Ja denne motivasjonen..... må ærlig innrømme at det går opp og ned. Er ingen superkvinne som alltid har full fokus. Enkelte dager er skikkelig tøffe, særlig helgene med mye samvær med venner og familie. Men etter at kiloene har begynt å slippe, klærne sitter litt løsere og formen er blitt bedre kjenner jeg at det er en kjempemotivasjon til å fortsette. Begynte å trene i mai, det tror jeg hjalp en del for å få fart på kiloene. Og de ukene jeg er flink og drikke masse vann (det skjer ikke for ofte) og ikke noe cola light går jeg alltid mer ned. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene?nå er det dag 15 på lavkarbo og klærne har ikke blitt noe løsere... om jeg ikke regner med knekkebrød og frukt dagene så er det vel 10 dager... har ikke gått ned i vekt, den tickeren er ikke oppdatert. er 90 kg fremdeles og har ikke målt men når klærne ikke er løsere så er det ganske tydelig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Seniormedlem
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene?Mål du! Du har intet å tape på det!
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
Sv: Hvor alvorlig skal jeg ta disse sukkererstatningene?Du skal se det løsner om du gir kroppen tid til å forholde seg til det nye kostholdet og ikke stresser |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trenger hjelp! Hva skal jeg spise når jeg reagerer på disse matvarene? | Imp | Fysisk og mental helse | 9 | 09-06-11 15:20 |
Hvor finner jeg disse oversiktene over hvor mye karbo det er i ulike matvarer? | Sugarmom | Spørsmål og svar | 2 | 26-11-10 19:07 |
Disse kosttilskuddsproduktene man skal ta, får man kjøpt de i butikken? | miss_chica | Ketolysekuren | 8 | 04-01-09 23:50 |
Hvor mye ug er det i disse tablettene? | Hønemor | Ketolysekuren | 5 | 12-02-08 14:15 |
Hvor får jeg tak i disse flotte matboksene... | Hedda:) | Lavkarbo generelt | 4 | 10-08-07 09:27 |