Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hvilken Atkinsbok?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 30-04-05, 11:11   #1
Gine
Medlem

Gine sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Alder: 53
Gine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt likt

Hvilken Atkinsbok?

Hei, skal prøve Atkins for å få skikk på helsa. Men hvilken bok bør jeg kjøpe meg, han har skrevet mange. Jeg vil ha den engelsk utgaven og jeg hopper over introduksjonen fordi jeg ammer...

Gine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-Fedon-blodtype-mix med allergiske tilpasninger Svar med sitat
Gammel 30-04-05, 11:46   #2
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg vet desverre ikke . Har du sett igjennom det meny valget som heter Lavkarbo-resurser under Hjem?

Gammel 30-04-05, 12:20   #3
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Dr Atkins New Diet Revolution

Denne: http://www.norli.no/default.asp?WCU=...87&FromPage=-5

Gammel 30-04-05, 17:15   #4
205gti16v
Medlem

205gti16v sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 45
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Nordli var ikkje akkurat positive i sin omtale

205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 30-04-05, 17:44   #5
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av 205gti16v

Nordli var ikkje akkurat positive i sin omtale

Kan vel ikke vente en vente en varm anbefaling da Den var objektiv og grei synes jeg. PLUSS for at de har fått med at den har litteraturliste - for DEN er omfattende den

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken frokstblanding er sunnest Tidligere bruker Lavkarbo generelt 9 12-12-04 20:13
Hvilken Atkins bok bør jeg kjøpe!? ElinGH Lavkarbobøker 10 28-11-04 14:58
Ketchup, hvilken er best? guro Barns kosthold 10 07-11-04 13:20
Åssen bestemme hvilken kur man skal velge da? litajenta Lavkarbo generelt 5 04-06-04 21:17
Hvilken er best? cathrine Atkins kosthold 3 29-02-04 21:08

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.