Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Partydressing

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-09-11, 15:39   #1
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Partydressing

Er det noen som har oppskrift på partydressing? Jeg elsker Fader Martin sin, men hadde vært fint å kunne lage en selv
Jeg har søkt på forumet her, men ikke funnet akkurat den dressingen.

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 16:28   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Partydressing

Jeg bruker majones og creme fraiche 50/50, litt flytende natreen, evt en skvett sitronsaft og en dæsj ketchup uten sukker. Blir litt sånn thousand island bare bedre Nå har jeg ikke oversikt over hvilket krydder de bruker i partydressing, men det står kanskje på flasken? Du kan jo blande i det krydderet du vil ha i tillegg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 16:30   #3
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg bruker majones og creme fraiche 50/50, litt flytende natreen, evt en skvett sitronsaft og en dæsj ketchup uten sukker. Blir litt sånn thousand island bare bedre Nå har jeg ikke oversikt over hvilket krydder de bruker i partydressing, men det står kanskje på flasken? Du kan jo blande i det krydderet du vil ha i tillegg

Så glup har jeg ikke vært Men jeg er ny i matlaging Takk for oppskrift!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 19:14   #4
Sweetie73
Medlem

Sweetie73 sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Aust-Agder
Sweetie73 er på en erverdig vei

Hei, tror dill vil gjøre susen!

Sweetie73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 19:17   #5
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Også jeg som innbilder meg at jeg ikke liker dill Men når jeg leser på flaska ser jeg jo at det er dill Takk

Gammel 15-09-11, 19:18   #6
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Hei,
...også kan jeg anbefale deg en tur innom Hva er din dressing favoritt?

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 19:22   #7
Sweetie73
Medlem

Sweetie73 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Også jeg som innbilder meg at jeg ikke liker dill Men når jeg leser på flaska ser jeg jo at det er dill Takk

Dill er deilig i mye! Prøv deg fram i små mengder....jeg mener bestemt at det er dill som gjør partydressingen så ekstra god! Lykke til!

Gammel 15-09-11, 19:25   #8
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
...også kan jeg anbefale deg en tur innom Hva er din dressing favoritt?

Har søkt og søkt, men finner ikke partydressing Men helt klart noen dressinger fra den tråden jeg skal prøve ut

Gammel 15-09-11, 19:28   #9
StegforSteg
Seniormedlem

StegforSteg sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Litt on the side; men hvordan oppbevarer dere dressinger i kjøleskapet? For best holdbarhet?

Mål til påske:

StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 19:33   #10
Sweetie73
Medlem

Sweetie73 sin avatar

Tupperware! Pass på å bruk en beholder som er rett på størrelsen, dvs. ikke for stor. Trikset er å ha så lite luft som mulig!

Gammel 15-09-11, 19:38   #11
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Sweetie73, her.

Dill er deilig i mye! Prøv deg fram i små mengder....jeg mener bestemt at det er dill som gjør partydressingen så ekstra god! Lykke til!

Takk for det Og jeg er helt sikker på at du har rett

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.