Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?Sønnen min har ikke noe imot å unngå sukker, men liker kjeks, dog ikke mine hjemmebakte. Finnes det noe? Håper det kommer sukrinsøtede kjeks etterhvert. Eller har det kommet? Fruktosesøtede kjeks er ikke interessant pga høy GI.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?Sukkerfritt.com har noen. Er litt karbohydrater i dem og mye annet rart.. Som det vel bare må være i ferdigkjeks.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?
Takk. Så fint bilde du har fått nå forresten.På iherb var det jammen gode alternativer,ja.
Do what you like! Sist redigert av Yrla : 22-01-12 kl 22:17. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?På helsekosten hos oss har de noen fra Cavalier også... har aldri kikket på innholdet, men de er sukkerfrie vertfall. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?Hmm mener fedon lindberg har proteinkjeks som selges på Helsekost, de skal ligne på Eurodiett sine sjokokjeks på smak-DE er hvertfall knallgode
![]() |
![]() |
#6 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?Jeg har funnet sukkerfrie kjeks med hvetemel. Og de er maltitolsøtet. Jeg reagerer mer på de enn på maltitolsjokolade!! En kjeks og luftverket er igang. Ville bare advare |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?
Ja jeg vil ikke kjøpe de med maltitol til sønnen min og risikere at han fjerter i barnehagen, stakkars. Disse på iherb virket ok:
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Finnes det sukkerfri kjeks å få kjøpt?Fikk tak i boka Fristende lavkarbo i går. Der var det noen spennende oppskrifter på kjeks, riktignok hjemmebakte, men kanskje verdt å prøve likevel. Jeg fikk i alle fall lyst å prøve noen av dem, spesielt de som var beregna til å ha ost på. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Sukkerfri gele (merke jell-o, kjøpt i Sverige) | Lissi80 | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 1 | 18-03-11 21:20 |
Sukkerfri tyggegummi - finnes det karbofri? | Wannabislim | Induksjonen | 9 | 02-10-10 10:45 |
Jippi! Red Bull finnes jo i sukkerfri variant! | Bee | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 6 | 25-07-09 08:26 |
Finnes det ferdig kebabdressing å få kjøpt i dette landet? | Bee | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 3 | 09-05-09 18:50 |
Nettside med sukkerfri godis, kjeks, pålegg ... | Bergrosa | Lavkarbo generelt | 4 | 11-08-08 20:59 |