Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
![]() |
Kan kroppen stagnere helt?Er nå på uke 2 av dietten og har begynt å trene på EVO. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan kroppen stagnere helt?For det første er det ikke sjeldent at man kan oppleve at det ikke fungerer like bra 2. gangen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Sv: Kan kroppen stagnere helt?Man samler vel litt vann i musklene når man starter å trene, så derfor kan det gå litt tid før man får vektnedgang når man plutselig utsetter kroppen for trening. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
Sv: Kan kroppen stagnere helt?Anbefaler deg og fortsette å trene, og være litt tolmodig |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan kroppen stagnere helt?Det kan jo være at det blir litt for mye kalorier da..... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg)
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Kan kroppen stagnere helt?Jeg spiser kylling stekt i smør litt fløte og sopp som saus. broccoli, ost, alt jeg spiser har lit karber og skulle være fett nok i massevis, fant pløser i sverige som erkarb frie, litt hard i konsistensen men fryktelig gode, pluss den egg og bacon greia som jeg begynner å bli sykt lei av, stiksen er fiolett, utslag er utslag sies det så hvorfor står vekta på det samme, jeg har lest ketolyseboka, bruker oppskriftene i boka daglig, jeg synes det er rart så lenge sticksen er lilla, om det bare hadde rikket seg en halvkilo hadde det vært greit men det gjør jo ikke det, jeg blir helt kål i huet av det og det er slitsomt, jeg tørster så jeg drikker mye vann, leste at hvis en drikker veldig mye må man ha litt salt, og jeg elsker morrpølse, så tar noen skiver av det hver kveld, de er jo små, men spiser vel en 4-5 stykker, men det kan da ikek være for mye? det er jo nesten karbfritt og så lite burde vel ikke gi utslag på vann i kroppen, må jo si at jeg føler meg blubbete....får vel bare smøre med tolmod:-/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: Kan kroppen stagnere helt?Og som snack på lørdag pisker jeg litt krem med litt jorbær i, ferske og bruker natreen, men det er veldig lite, det er ikke så søtt som jeg gjerne skulle hatt det, men prøver å bruke så lite som mulig da jeg ikke er helt husvarm med de forskjellige fy sukker ting |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Sv: Kan kroppen stagnere helt?Men skaff deg oversikt over antall gram du får i deg, og regn ut karbo, fett og proteiner og vis til en fullstendig dagsmeny over et par dager. Er jo kjempevanskelig å gi noen som helst råd uten å vite akkurat hva og hvor mye du spiser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Sv: Kan kroppen stagnere helt?Har du nyss begynt å trene, kan det ta noen uker før kroppen "slipper" treningsvannet. Jeg går glatt opp over natta etter trening og så ned litt igjen dagen etter det igjen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan kroppen stagnere helt?first price cola light og natreen inneholder nesten ikke kalorier . kan du ikke legge inn det du spiser på diett.no noen dager og se hvordan du ligger an? du er ikke nødt til å spise pølse om kvelden selv om du drikker mye vann. Man trenger mye vann på lavkarbo.
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
![]() |
Sv: Kan kroppen stagnere helt?Dette var en god forklaring, viser jo at jeg har tatt helt feil, selv om at jeg ikke føler at jeg spiser for mye, spiser 4 ganger om dagen, og ikke digre posjoner heller, drikekr alltid vann før maten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Sv: Kan kroppen stagnere helt?du skal jo ikke sulte deg, bare spise deg mett når du er sulten
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
![]() |
Sv: Kan kroppen stagnere helt?Når jeg kikker i ketolyseboka på oppskrifter for en uke, er jo ikke jeg inærheten av å toppe det, jeg spiser mindre, men jeg er heller ikke sulten og jeg spiser til jeg er mett, gubben har kommentert at ridelårene er borte, så det funker vel da, , må være vannet jeg bærer på |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Sv: Kan kroppen stagnere helt?du skal spise ekstra om du trener om du er mer sulten, ja, men bare følg sult og metthetssignalene. om du ikke forstår kroppssignalene si ifra
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Helt helt ny i dette! | sadmax | Lavkarbo generelt | 7 | 11-07-11 11:34 |
Hvor lenge kan man stagnere? | fagremøy79 | Mer enn 30 kg overvekt | 11 | 12-06-09 15:04 |
Om du måtte stagnere vekttapet for en periode, hvordan ville du ha gjort det? | Karbomor | Ketolysekuren | 9 | 15-05-09 12:30 |
Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen? | Photobscura | Lavkarbo generelt | 26 | 04-05-08 22:43 |