Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Opphengsvegg...?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-06-05, 22:35   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Opphengsvegg...?

Innmari lite hylleplass her på hybelen, så jeg tenkte at jeg ville årne litt på det. Har en planke som er plasser vannrett oppe ved taket - og er altså ute etter en slik opphengsvegg.. Klarer ikke helt å forklare, men hvis man tenker seg stålpinner som er lagt i firkanter.. så det danner seg en vegg av dem, og som man kan henge opp kroker, blomster, osv..

Noen som skjønner hva jeg mener? Jeg kan ikke spikre i veggen her, men bare i den planken.

Og noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt noe? Har lett på sidene til IKEA, men finner ingenting

Gammel 02-06-05, 23:17   #2
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

skjønner hva du mener, men jeg vet heller ikke hvor man kan finne sånt...

skal rope opp om jeg kommer over noe

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-05, 23:24   #3
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg trodde vel egentlig at Ikea hadde, men kanskje de har hatt?

Hva med Biltema? De har veldig mye forskjellig.

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 02-06-05, 23:25   #4
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Jeg trodde vel egentlig at Ikea hadde, men kanskje de har hatt?

Hva med Biltema? De har veldig mye forskjellig.

Biltema, ja.. men kan de ha det da? Kan ikke se for meg noe sånt på en bil..?

Gammel 02-06-05, 23:35   #5
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg søkte inne på biltema nå, og jeg fant i hvert fall skohylle, databord og CD-stativ...

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 02-06-05, 23:47   #6
CecilieM
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2005
Alder: 49
CecilieM er ny på veien

Tenker du på noe alla det enkelte har oppetter husveggene, sånn at roser og eføy kan klatre? Da ville jeg iallefall prøvd Felleskjøpet eller Plantasjen.. De har nok kanskje både i tre og stål..

Ps! Takk for hintet i dagboka mi, skal ta det til etteretning..

CecilieM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-06-05, 23:52   #7
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Opprinnelig lagt inn av CecilieM

Tenker du på noe alla det enkelte har oppetter husveggene, sånn at roser og eføy kan klatre? Da ville jeg iallefall prøvd Felleskjøpet eller Plantasjen.. De har nok kanskje både i tre og stål..

Ps! Takk for hintet i dagboka mi, skal ta det til etteretning..

Ja, tenkte på det - og tusen takk for tipset!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.