Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Optimal Ernæring Et kosthold basert på Jan Kwasniewski og Wolfgang Lutz sine anbefalinger. Boka "Bedre uten brød" er skrevet av Wolfgang Lutz. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
![]() |
Hadde vært kjekt å få startet opp igjenNoen her som følger OE skikkelig? hadde vært kjekt å fått en del diskusjoner ang dette kostholdet og undersøkelser osv. Jeg leser hyperlipid bloggen som er veldig bra blogg for oss som følger OE. Men hadde også vært kjekt å diskutere me noen norske. Jeg følger kostholdet slavisk og har stål troen på det. Har lest begge 2 bøkene og også vært mye innpå de polske sidene med oversettelse program, men er veldig vanskelig. Noen som vet om andre sider eller blogger hvor de følger dette kostholdet? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Min
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde vært kjekt å fått startet opp igjenJeg følger OE for vektreduksjon, men ikke helt slavisk kanskje.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#4 |
Sperret
Alder: 39
![]() |
Sv: Hadde vært kjekt å få startet opp igjen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Min
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Hvor: Oslo
Alder: 44
![]() |
Sv: Hadde vært kjekt å få startet opp igjen
Jeg har bestilt "Optimal Nutrion" boken og har tenkt å prøve å følge dette kostholdet. Jeg har lest gjennom noen eldre tråder i forumet her og også lest boken "Bedre uten brød" Jeg startet idag med en frokost bestående av 90g bacon, 2 egg, 25g smør og 90g potet. Høres det riktig ut? Ser frem til å lese boken og få satt meg bedre inn i detaljene. Skal sjekke ut hyperlipid bloggen.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg har vært "borte" en stund og trenger piff for å starte igjen over nyttår! | Pocahontas | Ketolysekuren | 27 | 07-01-10 09:44 |
Da har jeg startet igjen | Lilly | Ketolysekuren | 11 | 07-01-09 17:25 |
Karbodag på lørdag, kom med forslag. hadde vært kanon :D | dydde | Lavkarbo generelt | 3 | 15-07-08 15:37 |
Hadde det ikke vært fint med et LK-chatroom? | Borealis | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 17 | 24-07-06 15:05 |
Hadde dette vært noe. | Kristian | Generell diskusjon | 4 | 04-08-04 16:46 |