Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Okselever - tips?

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-02-06, 19:34   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Okselever - tips?

Vi spiste mye okselever da jeg var liten, elsket det! Men da surret vi lever sammen med poteter, og hadde oppi fløte.

Poteter går jo liksom ikke lenger da.. men jeg har kjøpt purre og champignon.. Hvordan tror dere det funker?

Fryktelig billig da, 9 kroner - er nok til to middager for meg, det.

Gammel 05-02-06, 00:14   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Okselever - tips?

Mamma pleide å steke leveren i smør, og så hadde hun stekeskyen og kjøttet oppi en panne med fløte, og serverte med potetestappe som en slags stroganofgryte. Sausen var bare nydelig. Og med sopp i, så er jo det sikkert perfekt! :

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 05-02-06, 12:24   #3
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Okselever - tips?

Opprinnelig lagt inn av Lise

Mamma pleide å steke leveren i smør, og så hadde hun stekeskyen og kjøttet oppi en panne med fløte, og serverte med potetestappe som en slags stroganofgryte. Sausen var bare nydelig. Og med sopp i, så er jo det sikkert perfekt! :

Åh, gode minner..

Jeg lagde min sånn i går, stekte først champignonen (den trenger lenger steketid), så hadde jeg oppi leveren som var skåret i biter og masse karri og pepper, så stekte jeg på svak varme i rundt 5 minutter, så hadde jeg oppi purren, også god dæsj fløte. Slump. Utrooolig godt. Og 300 gram lever holder til rundt tre-fire måltider for meg.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips til nybegynnere Albertine Lavkarbo generelt 324 07-02-18 11:24
Trenger et tips jeg.. Lara Generell ernæringsdebatt 8 06-10-05 20:05
Har dere noen tips til middager med svinekjøtt? Iset Middag 2 01-09-05 17:05
En tips angående ferdiglaga mat Frac Lavkarbo generelt 0 27-06-05 22:04
tips til mat ute? Amygdala Induksjonen 0 28-07-04 19:47

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.