Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva kan vi spise mens kjøkkenet er under oppussing?Vi er midt i kjøkken oppussing, og vi er sikkert ikke ferdig på minst 2 uker til. I dag er komfyren koblet av, og vår eneste måte å tilberede mat på nå er i microbølgeovn.
Melanias vei til ett lettere liv! ![]() - Januar 06 til Oktober 06 = -30kg! - Vekt 30.01.07: 73 ![]() Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Hvor: Sola
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan vi spise mens kjøkkenet er under oppussing?Dette var mat til barna du skulle ha ikke sant? Ikke lavkarbomat?
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan vi spise mens kjøkkenet er under oppussing?
Jeg blir glad for tips til Lavkarbo
Melanias vei til ett lettere liv! ![]() - Januar 06 til Oktober 06 = -30kg! - Vekt 30.01.07: 73 ![]() Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan vi spise mens kjøkkenet er under oppussing?Pannekakene til Nille lages i mikro og kan endres med tilbehør i mange varianter.... Skal familien ha poteter her, så lager jeg e i mokroen, så det meste kan lages der
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Hvor: Sola
Sv: Hva kan vi spise mens kjøkkenet er under oppussing?Hva med skinkestek som er ferdigstekt? De finnes de. Litt salat ved siden av og du har et gromt lavkarbomåltid. Ellers kan jo lavkarbopølser kombineres på utallige måter. Kjøttboller kan du koke i mikron i en bolle med kraft. Fjordlandsmaten kan du dissekere og spise bare steika eller biffen eller hva det nå er med salat ved siden av. Laks kan du trekke i en bolle med vann på lav styrke. Det samme med all slags fisk faktisk. Ellers kan du jo kjøpe ferdige karbonader i delikatessen og varme disse. Har du stekefunksjon kan du greie å steke kjøtt i mikron, men ofte blir kjøttet veldig kokt altså. Mer kokt enn stekt. Du kan krispe bacon. Steke speilegg. Sleng egget på en tallerken og inn i mikron. ( Uten skall altså) Hele egg eksploderer i mikrobølgeovn. Koke grøt feks havregrøt.
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
Sv: Hva kan vi spise mens kjøkkenet er under oppussing?havregrot ....
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg kan spise akkurat hva jeg vil! | Summer | Fysisk og mental helse | 7 | 24-08-06 17:03 |
1000 tråden!!! | HP | Livets lyse side | 1036 | 23-05-06 13:44 |
Blodtypetabell - Hva Du kan spise! | Summer | Blodtypedietten | 6 | 25-02-05 16:46 |