Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jessica SimpsonFølger South Beach dietten, og har blitt kåra til den lekreste kroppen i Hollywood, sier nettavisen.... http://www.side2.no/helse/article444955.ece
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Jessica SimpsonKult !
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg lever som en løve
Hvor: Trøndelag
Sv: Jessica SimpsonDet er vel heller treningen som har "Gitt" henne den kroppen tenker jeg. Og at hun aldri har vært overvektig og ikke har ett forstyrret syn på mat. Hun har jo bestandig vært slank. Husker når hun slo igjennom for mange år (5-6 år ca.) siden med sangen "I Wanna love you forever", hun var like slank og veltrent da.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: Jessica Simpson
De fleste kjendiser har vel et litt anstrengt forhold til mat... Sånn sett er hun jo et forbilde som følger en sunn diett i forhold til alle disse sære tingene mange hiver seg på.
![]() |
![]() |
#5 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Sv: Jessica Simpsonmen det som står om south beach på den siden er jo ikke akkurat veldig korrekt, da |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Sv: Jessica SimpsonDet var det jeg også regaerte på. At dietten var så forenklet. Blir veldig feil når man i artikkelen ikke viser viderer til grundigere informasjon. Men det er jo litt typisk også da. Ramse opp litt og overlater resten til fantasien..
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#7 |
Admin
Hvor: Bergen
Alder: 43
Sv: Jessica SimpsonJepp, og særlig med at etter to uker kan man gradvis innføre karbohydrater... Uten å nevne at det kanskje ikke er så innmari lurt å starte med sukker |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Administrator
Alder: 68
Sv: Jessica Simpson
Det det egentlig handlet om var vel at det er positivt av lavkarbo får positiv omtale i media. Men siden tråden allerede er langt ute på viddene kan jeg jo fortsette.....
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: May 2005
![]() |
Sv: Jessica SimpsonSom kjendis blir man jo "dømt" med en gang man har litt ekstra å ta i. Er en skummel utvikling der, og mange er jo sykelig tynne. Se bare på Nicole Richie og Victoria Beckham. Muligens er bare lykken på utsiden for flere av dem. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo)
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Hvor: oslo
Alder: 42
![]() ![]() |
Sv: Jessica SimpsonJeg synes hun var mye penere før den dukes of hazard filmen, iallfall bakenden hennes. Hun har jo slanket seg ser jeg nå, men jeg synes nå det var unødvendig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ''Weston A. Price''
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|