Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva har man på i begravelse?Dette er sikkert et dumt spørsmål for mange, men så langt i mitt liv har jeg enda ikke deltatt i begravelse. På fredag kveld fikk jeg vite at en kollega fra min forrige jobb er gått bort, dette er en person jeg snakket endel med og likte godt - og jeg har bestemt meg for å gå i begravelsen på førstkommende tirsdag.
Melanias vei til ett lettere liv! ![]() - Januar 06 til Oktober 06 = -30kg! - Vekt 30.01.07: 73 ![]() Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på i begravelse?Jeg har heldigvis også vært i få begravelser. Virker ikke som det er så strengt hva man går i i begravelse lenger, men jeg ville holdt meg til mørke klær som ikke er for pyntet eller utfordrende. Ikke noe galt med skjørt egentlig.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på i begravelse?jeg bruker mørke klær, i begravelser, men har du et mørkt skjørt og jakke, så kan du godt ha litt farge på toppen under... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Hva har man på i begravelse?Har dessverre vært i en del begravelser i det siste.
![]() |
![]() |
#5 |
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Sv: Hva har man på i begravelse?Jeg synes mørke klær som er litt pyntet og ikke utfordrende er rikig antrekk i begravelser. Det skal være nøytralt og ikke tiltrekke seg noe oppmerksomhet.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på i begravelse?Jeg tenker at den respekten man viser, handler mer om de pårørende enn om avdøde. Det trenger ikke være sort lenger, men jeg holder en knapp på diskret og ujålete. Skjørt er helt fint. Dressjakker er flott. Jeg må innrømme at jeg reagerte på at enkelte stilte i utslitte olabukser i den bisettelsen jeg nettopp var i ... de fleste kom i sorte antrekk med noen fargerike detaljer (etter moren til avdødes ønske). I de fleste sammenhenger passer det ikke å spørre de pårørende. Da er det "safe" med ensfargete, diskret pyntet, men ikke stæsja antrekk. Sort er dessuten ALDRI feil.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Sv: Hva har man på i begravelse?Takk for tips
Melanias vei til ett lettere liv! ![]() - Januar 06 til Oktober 06 = -30kg! - Vekt 30.01.07: 73 ![]() Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 52
![]() |
Sv: Hva har man på i begravelse?Jeg pleier ikke gå med spesielt mye sminke, hvis noe i det hele tatt, i begravelser, da jeg ikke vil ha rennende mascara nedover ansiktet. Griner støtt i begravelser jeg da.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg...
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Sv: Hva har man på i begravelse?Igjen tusen takk for alle tips, også det med lite/nøytral sminke - det hadde jeg ikke tenkt på. Det er nok en ganske formell begravelse og minnestund så jeg gjør nok rett i å være så nøytral og "usynlig" som mulig.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Hva har man på i begravelse?
Høres ut som et bra valg Melania. Jeg synes det er fint med mørke klær i begravelser... det handler jo om å vise respekt for den døde og de som er nærmeste pårørende... og llommetørkle og lite sminke er jo alltid lurt i slike sammenhenger (evtvannfast mascara) håper det har gått bra med deg i dag i allefall... vanskelig å skal igjennom noe slikt for første gang... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Sv: Hva har man på i begravelse?
Ja det gikk bra, og jeg var rett kledd...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på i begravelse?Jag har vart på en del begravninger men ingen har vart så hemsk som min pappas før litt over 2 år sedan..
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har man på i begravelse?Et lite tips til hvis noen skal i begravelse. Og særlig til spinnesiden. Vær ekstremt forsiktig med parfyme etc! Det er rett og slett plagsomt å bli sittende sammen med sterktluktende parfymedamer. Dette gjelder jo egentlig i alle sammenhenger, men akkurat i begravelser kan man ikke bare stikke av heller. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Forklaring på insulinresistens | MHM | Dr Lindbergs | 87 | 09-12-11 14:26 |
Tarmbesvær, ernæring og de nye kostfibre | JEDI | Lavkarbo generelt | 0 | 02-06-06 11:50 |
Digitale skiller - hjelp meg? :) | silje | Generell diskusjon | 29 | 18-04-06 20:02 |
Når har man en spiseforstyrrelse? | mofe | Fysisk og mental helse | 18 | 27-01-06 17:57 |