Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Oslo
Alder: 43
![]() |
Iskrem-oppskrifter?Jeg trenger ideer til hva slags iskrem som kan være ålreit å lage, uten tilsatt sukker. Splenda er det søtningsmiddelet jeg har tilgang på. Tar gjerne imot tips til hva slags frukt som passer bra å lage is av også. Går det bra med pærer/epler? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: kosthold som tar hensyn til reaktiv hypoglykemi
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Iskrem-oppskrifter?Bruk Splenda du, - og trenger du oppskrifter er det bare å lese lenger ned på listen i forumet du har postet, der finner du:
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg lever som en løve
Hvor: Trøndelag
Sv: Iskrem-oppskrifter?Jeg kunne tenkt meg å hatt en slik ismaskin de har på McDOnald's. Tenk å lage hjemmelaget vanilje softis på den da!
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Iskrem-oppskrifter?Ser at det er en oppskrift med bringebær i. Hvordan gjør man med bringebærene? Knuser man dem med mikser først, har dem oppi blandingen hele, eller hva? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gjest
|
Sv: Iskrem-oppskrifter?Jeg kjører bringebærene med stavmikser og rører det inn i isen "siste røring", altså rett før isen er kald nok til å spises. |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
Sv: Iskrem-oppskrifter?Om det er Fedon kaka med mandelbunn du mener, så har jeg hatt dem i hurtigmixer først - så blanda i det andre. Kan godt hende at andre har gjort det annerledes
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Iskrem-oppskrifter?Nille: Det er iskrem-oppskriften jeg mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Administrator
Sv: Iskrem-oppskrifter?
Om det er hjemmelaget iskrem bringebær isen, må man om man bruker iskremmaskin tine bærene først, ellers fryser det altfor fort. Om du skal bruke "røreforhånd" metoden er det nok å knuse dem i hurtigmixer og blande det andre oppi når mixeren går. Hva type mixer du har avgjør fremgangsmåten, - så dumå nok prøve deg frem !
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Iskrem-oppskrifter?Har man kun en stavmikser, går det da an å knuse halvtinte bær med den, tror dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sterk og fri!
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
Sv: Iskrem-oppskrifter?Det går helt fint!
![]() |
![]() |
#11 |
Gjest
|
Sv: Iskrem-oppskrifter?Vel, ISKREM er kanskje noe av det beste som finnes på denne jord, og siden jeg har sykla en LANG fin tur i Østmarka i dag, fortjente jeg noe digg. Tenkte nyte den til "Evas Øye" på Nrk senere i dag. Sist redigert av firth : 25-07-06 kl 21:52. |
![]() |
![]() |
#12 |
Seniormedlem
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Iskrem-oppskrifter?
Hvor gjør du av resten hen da Firth, er den god å "maule", som vi sier på sørlandet
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ordbok for amerikanske/engelske oppskrifter. | Fjonken | Spørsmål og svar | 4 | 13-04-06 12:33 |
Utveksle oppskrifter | Pontius | Oppskrifter | 2 | 15-08-05 23:23 |
Software for oppskrifter | Pontius | Oppskrifter | 9 | 27-07-05 14:38 |
Espelids oppskrifter | smosje | South Beach | 8 | 22-12-04 07:48 |
"Oversette" oppskrifter til lavkarbo | Marianne | Oppskrifter | 4 | 20-10-04 16:57 |