Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Planlegger en liten sprekk i morgen

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-10-07, 18:27   #1
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Planlegger en liten sprekk i morgen

Da jeg startet hadde jeg som mål å klare å gå ned til bryllupet jeg skal i i morgen. Det har jeg klart, så i morgen tenkte jeg at jeg skal feire litt, ikke tenke så altfor mye på karber og bare kose meg med kaker jeg har bakt, nyyydelig mat og drikke.

Får jeg lov av dere? Er det godkjent?

Gammel 19-10-07, 18:35   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Planlegger en liten sprekk i morgen

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Da jeg startet hadde jeg som mål å klare å gå ned til bryllupet jeg skal i i morgen. Det har jeg klart, så i morgen tenkte jeg at jeg skal feire litt, ikke tenke så altfor mye på karber og bare kose meg med kaker jeg har bakt, nyyydelig mat og drikke.

Det er godkjent, kjære deg

(PS: Ikke kall det en sprekk, la det være en del av livet.... )

Kos deg skikkelig i morra

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 18:39   #3
KrissiFontaine
Medlem

KrissiFontaine sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Jeg sier som Gerd; ikke kall det en sprekk! Du har vært så flink og nådd målet ditt, så kos deg og nyt kvelden!

Krissi

KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 18:40   #4
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Helt klart!... KOS deg MASSE!

Du kommer til å se strålende ut

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 19:11   #5
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Alder: 39
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Kos Deg!

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 21:25   #6
Musamis
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2007
Alder: 40
Musamis er på en erverdig vei

Kos deg masse! LUCKY YOU!

Gammel 19-10-07, 21:31   #7
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Godkjent! Gerd sa det fint! Kos deg masse.

LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 23:34   #8
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Du får lov å ta et glass champis for meg.
Og når jeg sier "et glass", mener jeg som regel tre.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 01:01   #9
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Kos deg!

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 01:08   #10
Tussa
Seniormedlem

Tussa sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Kos deg!

Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 05:29   #11
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Go for it!

KOS DEG!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 09:54   #12
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Tuuusen takk alle!
Her har omgangssyken gjort sitt inntog, der er såååå jævlig typisknår vi skal noe. Så jeg håper brodern vil komme å passe allikevel!
Jeg skal jo være forlover og greier...

Gammel 20-10-07, 10:12   #13
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Klart han gjør det. Er jo så spesiell anledning

Lykke til med barna... og kjole, hår, mat og fest

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 10:38   #14
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

håper du koser deg i dag

du har vært utrolig flink!!!

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 13:19   #15
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Tuuusen takk mine damer!

Gleder meg veldig nå, broderen var snill og ville komme uansett. Så da blir det fest for mor og far i dag. Og for at vi skal slippe å bli vekt kl 07 med hue under armen i morra tidlig, så skal vi sove på hotell i natt:jippi:

Distrea; Jeg skal ikke ha på kjole, men en kuuuuul bukse og tilhørende halternacktopp. Måtte få sydd inn toppen hos skredder forrige uke for den satt helt grusom Kjøpte habitten i august, men har jo gått ned 7 kg siden det. Kan legge inn bilder i morgen jeg. har nemlig klippet meg kort og farget håret også. Elsker å være ny, både slank og fjong på håret. Er SÅ stolt av meg selv, og selvtillitten er der den skal være

Gammel 20-10-07, 15:07   #16
Tittentei
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Gleder meg til å se bilde, du har all grunn til å være stolt. Kos deg masse

Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 11:47   #17
Toots
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Alder: 53
Toots er på en erverdig vei

Håper dere hadde en fin dag

Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 14:09   #18
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Ja! Bilder!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 17:15   #19
Aquarius
Medlem

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 50
Aquarius er på en erverdig vei

Håper dere hadde en flott kveld og at dere koste dere skikkelig!! Syns du har vært ULTRA-flink!! Håper jeg blir like flink!!!
Gleder meg til å se bildene!!!

Aquarius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 17:55   #20
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Tuuusen takk mine damer!

Gleder meg veldig nå, broderen var snill og ville komme uansett. Så da blir det fest for mor og far i dag. Og for at vi skal slippe å bli vekt kl 07 med hue under armen i morra tidlig, så skal vi sove på hotell i natt:jippi:

Distrea; Jeg skal ikke ha på kjole, men en kuuuuul bukse og tilhørende halternacktopp. Måtte få sydd inn toppen hos skredder forrige uke for den satt helt grusom Kjøpte habitten i august, men har jo gått ned 7 kg siden det. Kan legge inn bilder i morgen jeg. har nemlig klippet meg kort og farget håret også. Elsker å være ny, både slank og fjong på håret. Er SÅ stolt av meg selv, og selvtillitten er der den skal være

Høres spennende ut!

Nå må du vålne... for vi er spnete på bilder nå

Gammel 21-10-07, 18:20   #21
KrissiFontaine
Medlem

KrissiFontaine sin avatar

KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Bilde, bilde, bilde!!! :utålmodig:

KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 23:11   #22
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Jasså ja, så dere er nysgjerrige? Jaja, mannen glemte jo å ta bilder da. Og i natt kom omgangssyken til han. Skal legge inn bildene på pcen nå,så skal jeg se om jeg er med på noen av dem

Gammel 22-10-07, 00:42   #23
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Jada, hadde det superartig, lenge sida jeg har kosa meg sånn. Er så glad for at bror og svigerinne ville passe guttene til tross for at dehadde hatt spysjuke...

Okei, fant noen bilder som jeg er på... Av særs dårlig kvalitet...

Meg og bruden, i litt hengslete positur fordi vi dreiv og tulla da han tok bildet...:

Og her er nærbilde, litt for nær, for biltsen speilet seg i trynet så jeg ble helt hvit, jo... Men dere ser jo håret, ikke fullt så bustete som jeg har det til daglig nå:

Og mor som rocker dansegulvet Eneste bildet der man ser hele dressen, buksa er helt vid, så jeg har ikke så tjukke bein som det ser ut på bildet, men dere får ett inntrykk...:

Gammel 22-10-07, 02:05   #24
jamaica
Medlem

jamaica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nordland/gran canaria!
jamaica er ny på veien

Stiiiiliiig Dame!!!!!

jamaica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sss Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 08:22   #25
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Kuult... Kjempe fin på håret!, kuul dress, rå dame

takk for at du deler

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stor eller liten sprekk? terry Ketolysekuren 9 28-09-07 20:18
Ufrivillig sprekk av høflighets skyld Bridget Lavkarbo generelt 4 21-06-06 23:10

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.