Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2004
Hvor: Drammen
Alder: 42
![]() |
Atkins kan forhindre graviditethttp://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=232847 Sist redigert av Dumsi : 28-10-04 kl 12:41. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Veiledet av Atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
!Dette er en gammmel sak og har vært skrevet om her inne mange ganger før. Det er direkte feil og har ingen rot i virkeligheten. Atkins kan tvert i mot hjelpe ufrivillig barnløse til å bli gravide !!
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile Sist redigert av Nille : 28-10-04 kl 11:56. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#3 |
Gjest
|
Jeg er et levende eksempel på at Atkins hjelper mot barnløshet. Vi strevde lenge med å få til eldstemann, og jeg gikk ni måneder på tabletter som skulle hjelpe. Men det var først da jeg la om kostholdet at jeg ble gravid. Da han var ett år skulle jeg prøve å gå ned noen kilo, og ble gravid helt uten medikamenter bare tre uker etter omleggingen. |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
En litt lengre innføring i PCOS | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 1 | 27-10-08 00:03 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Stressmestring | Summer | Artikler | 17 | 05-04-07 00:52 |
1000 tråden!!! | HP | Livets lyse side | 1036 | 23-05-06 13:44 |